Verkopen ze leuke zwangerschapskleding in Den Bosch?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Vlinder24, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Hoii dames,

Aangezien mijn broeken nu echt niet meer passen, wil ik vanavond eventjes naar Den Bosch rijden om wat zwangerschapskleding te kopen.

Kan iemand mij vertellen waar ze leuke kleding verkopen?

Of weet iemand een andere leuke winkel die op donderdagavond open is in de omgeving van Eindhoven?? :D

Alvast bedankt.

Groetjes Maieke

2. Nike

Nike Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.792
    0
    0
    In de Vughterstraat zitten twee leuke winkels met positiekleding, Futur Maman en Mama & Co. Een van de twee zit wel redelijk ver de straat in, allebei aan de linkerkant vanaf het stadhuis gezien.
    Prenatal heeft in Den Bosch geen positiekleding. Wel kun je natuurlijk naar de H&M en Miss Etam.

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Prenatal (centrum & woonboulevard) verkopen beide wel zwangerschapskleding in Den Bosch...

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Verder heb ik in Den Bosch weinig kunnen vinden, bij de C&A hebben ze trouwens ook een afdeling positiekleding. Zelf heb ik vooral bij wehkamp van mamalicious kleding besteld.

5. isabella1980

isabella1980 Actief lid

16 nov 2009
    270
    0
    16
    Jaaa, zwanger & co heeft mooie zwangerschapskleding. moet er altijd wat kopen als ik in Den Bosch ben. Hebben daarnaast ook mooie baby-kleding. Winkel zit in de vugterstraat, vanaf V&D bekeken aan linkerkant.

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    idd.. prenatal future maman en zwanger en co.. allemaal positie kleding in de vughterstraat.

Deel Deze Pagina