pretecho en metingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anitaaaxxx, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Op 26 juli hebben wij de pretecho gemaakt. Op een gegeven moment zij de echoscopiste ik kijk niet hoe groot de baby is want daar is de 20 weken echo voor. Ok prima dat had ik al wel gedacht dat het zo ging. Nu hoor ik van een vriendin die daar dus ook is geweest dat ze het wel hebben opgemeten bij haar. Nu ben ik dus ineens zo bang dat mijn babytje te klein is en dat ze daarom niets hebben gezegd over de lengte.... pfff Is het overigens erg als je baby te klein is?? Op begin van de zwangerschap hebben ze namelijk een paar keer gezegd dat de baby iets kleiner is en ik denk dat ik me juist nu daarom zo druk maak.

2. fafje

fafje Niet meer actief

daar moet je echt nog niet druk over maken, je bent nog lang niet zo ver dat daar iets over te zeggen valt voor het eindresultaat...Baby's kunnen groeispurten hebben!
    Lekker de 20 wkn echo afwachten...en daarna nog es een pretcho maken...
    Want pretecho is voor het leuke...vandaar dat de meeste pretecho's na de 20 wkn worden gedaan omdat dat de medische is...pretchoscopisten mogen namelijk voor die tijd ook niets zeggen ...hooguit een geslachtsbepaling proberen te maken

3. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Ik weet niet met hoeveel weken je vriendin is geweest....
    maar meestal doen ze wel meten dede ze bij mij ook alleen ik ben met 25 weken een pretecho laten maken...

en als je beeb te klein is is niet erg hij of zei groeit nog...
    die van mij was ook wat te klein bij de 20 weken echo maar dat zeg helemaal niks...
    want nu is die precies goed volgens alle metingen die ik 2 weken gelee gehad heb...

dus maak je geen zorgen dat je baby te klein is...

en wat die pretecho betref vindt het onzin dat ze het niet hebben gemeten... je betaald er wel voor om je hele pretecho compleet te hebben vindt ik....

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

zou me er nu nog niet druk over maken. bij 38 weken zeiden ze ook dat hij aan de kleine kant is. ik begon me toen zo druk te maken, stopte ook gelijk met werken (hoefde niet) en heb zowat alleen maar plat op bed gelegen. uiteindelijk was hij 50 cm bij de geboorte.

Deel Deze Pagina