Tja je weet dat je dat risico loopt als je het niet zelf ophaalt... Als het pakketje niet alsnog aankomt heb je gewoon pech. Zal de politie ook zeggen, heb helaas ervaring. Koop gewoon niets van meer dan 10 euro zonder het af te halen. PostNL is hier ook super onbetrouwbaar.
Hier is idd al een topic over. Die links hier. Mevrouw ging niet meer reageren omdat ze vond dat je maar even moest wachten. Heb daar al gelijk gezegd dat ik dat erg onbeschoft vindt en dat je best kan reageren aangezien zij zelf de fout heeft gemaakt om het pakket te verzenden met postzegels. Schijnbaar heeft ze zich hier niets van aangetrokken. Hoop dat je pakket snel ontvangt. Anders zou ik mijn geld aan haar terugvragen. Succes iig.
Ik ben van mening heb ik in het andere topic ook gezegt dat de verkoopster in deze fout is, omdat ze geen bewijs van versturen heeft, geen Track en trace heeft gevraagt, en aangezien TS daar wel voor betaald heeft, ik zou mega boos zijn als een verkoopster zo onzorgvuldig met een verzending omgaat. tevens zegt de verkoopster dat TS enorm tekeer ging na 2 dagen, daarom had ik oa geadviseerd niet meer tereageren, ben benieuwd wat TS daar van zegt, ben je inderdaad gelijk onredelijk geweest in je eerdere mails, dat is nl nooit de oplossing. ik hoop dat jullie tot een oplossing komen, volgens de verkoopster laat jij niets meer horen, tis hier 2 kanten, 2 verhalen die totaal anders zijn, ik ga me er verder niet in mengen, geeen idee wie werkelijk gelijk heeft, de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden, tis wel zuur voor beide partijen.
Ja of is het gewoon iemand die een punt wil maken ... Haha zou wel erg 'grappig' zijn... Als het echt dezelfde personen zijn.... Heeft te het topic dan niet eerder gezien??
Ik snap het niet, hoe kunnen jullie uit deze 2 verhalen opmaken dat het om de verkoper en koper gaat??
@dobbel: ohja ik zou echt kwaad zijn, begrijp me niet verkeerd. Maar ervaring leert dat je gewoon geen poot om op te staan hebt en dat niemand hier actie op onderneemt en je gewoon kan fluiten naar je geld/pakketje. Ben daar heel kwaad over geweest, maar zin hebben deed het niet.
omdat het beiden om een draagdoek gaat, ze in beide topics aangeeft tot vrijdag te wachten, (verkoopster zegt het daar en ts geeft hieraan dat verkoopster dat gezegt heeft) en tis gewoon toevallig ik zie dat TS niet enorm actief is op het forum,dus kan heel goed dat ze heel dat topic gemist heeft hoor.
Mmmm na je laatste post ts denk ik idd ook dat het over bovenstaand topic gaat. Lees dat maar eens even.