Iemand ervaring met de babyzoo kinderwekker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mowtom, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo mama's,

ik heb voor mijn zoontje een babyzoo kinderwekker geleend van een vriendinnetje. Maar nu gaan midden in de nacht de oogjes van de aap al open...met het gevolg dat meneer al om 2.00u bij mij aan mijn bed staat...fijn! ;) Ik had m op 7.00u ingesteld....:(
    Ik vroeg me af of iemand weet of ik iets verkeerd instel of dat het gewoon komt omdat t al een ouder dingetje is wat misschien al vaker op de grond is gevallen.
    Ik ga anders gewoon een nieuwe kopen maar overal is de groene uitverkocht, vandaar dat ik eerst even rustig hier ervaringen kan komen vragen.

Verder vroeg ik me af of jullie kindjes echt in bed blijven totdat de oogjes open gaan?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    joh.. ik wist niet eens dat die dingen bestonden!

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Er is iemand op het forum die hem ook heeft voor haar dochtertje.
    En zij is er erg tevreden over.

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    wij hebben en werkt zoals het moet. Maar dochter gebruikt hem niet zoals het moet haha. Staat ook op 7u maar als ze wakker is gaat ze gewoon roepen. Ogen open of dicht maakt niet uit. Over een poosje proberen we het weer eens. Ze is net 3 trouwens. Wij hebben de rose olifant.

5. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Nou vanmorgen stond hij netjes om half acht aan mijn bedje. Dus vannacht heeft de wekker zijn werk wel goed gedaan...neem ik aan!
    Maar nog iemand ervaringen?

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    wij hebben een princessen wekker op zelfde principe, die gaat momenteel ook willekeurig over op de dagstand, dus hebben hem weggezet, nu een wekker met zoemer (moeten op tijd komen, zo vroeg is ze niet meer wakker)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben hem ook voor Vigo en ons bevalt hij ook supergoed!

Deel Deze Pagina