Hallo mama's, ik heb voor mijn zoontje een babyzoo kinderwekker geleend van een vriendinnetje. Maar nu gaan midden in de nacht de oogjes van de aap al open...met het gevolg dat meneer al om 2.00u bij mij aan mijn bed staat...fijn! Ik had m op 7.00u ingesteld.... Ik vroeg me af of iemand weet of ik iets verkeerd instel of dat het gewoon komt omdat t al een ouder dingetje is wat misschien al vaker op de grond is gevallen. Ik ga anders gewoon een nieuwe kopen maar overal is de groene uitverkocht, vandaar dat ik eerst even rustig hier ervaringen kan komen vragen. Verder vroeg ik me af of jullie kindjes echt in bed blijven totdat de oogjes open gaan?
wij hebben en werkt zoals het moet. Maar dochter gebruikt hem niet zoals het moet haha. Staat ook op 7u maar als ze wakker is gaat ze gewoon roepen. Ogen open of dicht maakt niet uit. Over een poosje proberen we het weer eens. Ze is net 3 trouwens. Wij hebben de rose olifant.
Nou vanmorgen stond hij netjes om half acht aan mijn bedje. Dus vannacht heeft de wekker zijn werk wel goed gedaan...neem ik aan! Maar nog iemand ervaringen?
wij hebben een princessen wekker op zelfde principe, die gaat momenteel ook willekeurig over op de dagstand, dus hebben hem weggezet, nu een wekker met zoemer (moeten op tijd komen, zo vroeg is ze niet meer wakker)