goede betaalbare mobiele telefoon(simlockvrij)

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik moet een nieuwe tel hebben,mijn oude doet het echt niet meer.

Wat raden jullie mij aan? Wil niet te veel uitgeven, hij moet simlockvrij zijn want heb een simonly abo.

Heb iets over de galaxy s gelezen, maar die is geloof ik erg duur.
    Blackberry curve 8520 is te betalen maar weet niet of dit wle iets is..
    nu is de samsung chat 335 in de aanbieding bij de mediamarkt,leek me ook wel wat..

iemand verder nog tips?hoor het graag!bedankt alvast

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

heb je al eens bij de kijkshop gekeken die hebben vaak aanbiedingen =3

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    BB is heel leuk,heb er zelf ook 1 (de 9780) maar je moet hier wel een bb internet abbo bij hebben anders heb je haast niets aan de telefoon en kun je voor extra kosten komen te staan.

Samsung galaxy is ook erg leuk maar die word pas betaalbaar met een abbonement.
    Samsung staat opzich wel goed aaneschreven maar ik hoor nooit wat over de samsung chat,heb hem wel gezien maar vind het toch een beetje er goedkoop op de bb lijken.
    Ik zou zelf voor de bb gaan en dan een bb (bis) abbo erbij nemen (kan ook op sim only) en dan ben je voor €190 euro klaar en je hebt een leuke telefoon met veel mogelijkheden (gratis pingen mits je een bis abbo hebt en whatsapp is pingen naar andere smartphones met whatsapp erop geinstaleerd.)

4. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Kijk wel ff eerst op de site van je aanbieder of je wel een bis abbo kunt nemen... Dit kan nl niet bij elke aanbieder (iig niet bij telfort). Ik had ook een BB gekocht, maar bleek later dat ik geen bis abbo kon afsluiten, ik had er dus echt niks aan, en moest m terug brengen.

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties!

Ik heb idd telfort..ik heb nu voor de nokia c3 gekozen. Super fijn toestel!Fijn formaat enzo. Voor maar 120 euro simlock vrij, dus dat is wel prettig.
    Ga zi ff kijken wat ik er verder mee kan (hoeft eigenlijk verder niks op te zitten, vind ik wel leuk :D ) kan er ook mee internetten enzo, heb geen internet abo maar kan hier thuis bijv whireless doen.
    Maar moet het allemaal uitvogelen. Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina