hey hey allemaal ik heb dinsdag dus mn laatste echo gehad van mn "pret echo paket"die ik voor mn verjaardag gekregen had van mn ouders en zusje. komen we daar aan heeft ze storing.... dr beeldschermen deden het niet meer... dus zij komt ons vertellen ja er is iemand onderweg voor de storing die is hier over ongeveer 10 minuten. dus ik kijk mijn vriend aan .... Dus ik zeg met mn grote mond hij wil anders ook wel even voor je kijken hoor het was tenslotten ooit zn werk (vriend heeft jaren bij BANG & OLUFSEN gewerkt en is nu monteur in een atractiepark) dus ze twijfelde niet en riep meteen als je wil heel graag! dus hij is nog geen minuut in die kamer verwisseld wat stekkers en roept trots zo en NU heb je weer beeld... nu doet alles het weer.. zij met grote ogen kijken HUH? waarom hrijgt hij dat wel voor erlkaar ... Nou dat is niet zo moeilijk als je alles in de goeie in of uitgangen steekt werkt het meestal wel.. mja dus wij waren meteen aan de beurt en zo had ze maar +/- 15 min. vertraging opgelopen. nou ik ging dus liggen en ze doet de cd er in en begint gelukkig zonder beeld van ons in het begin. bij de eerste echo 20 weken en 6 dagen werden we gefilmt van begin af aan dus ook dat ik ga liggen en mn broek laag doe ... nou toen ik mezelf op de dvd terug zag dacht ik echt jezus wat een walrus! ben al dik van mn zelf en word dan nog eens van voor af beetje, van onderen naar boven gefilmt... maar dat was op dit moment niet het geval gelukkig. maar deze echo was met 27 weken en 2 dagen en wat is ze gegroeit!! zo mooi dat er zo iets in je kan groeien met alles er op er er aan en alles werkt ook al gewoon. mevrouw lag met dr armen voor dr gezicht en ligt aardig "diep"in mij wel jammergenoeg in stuit maar dat kan altijd nog veranderen. hebben haar zien drinken je zag haar zo slokjes vruchtwater drinken en met het tongetje haar keeltje 'afsluiten" zo dat ze het door kon slikken en je zag het zo naar binnen "glijden" we hebben 20 minuten lang geprobeerd om beweging in dr te krijgen zo dat ze haar armpjes weg zou doen maar mevrouw is er dus helemaal aan gewend dat mama zo druk is en dat alles dus beweegt ... mama speelt als ze zin heeft ook gewoon even een uurtje wii fit dus als die bewegingen deden haar niks duwen... springen ... mevrouw bleef lekker liggen. vandaar ik haar ook niet heel de dag druk voel bewegen maar echt alleen sochtends en savonds. dus geen 3d echo voor ons nu .... maar aankomdende donderdag mag ik weer heen (gratis) en gaan ze het nog eens proberen kijken of mevrouw wel wil mee werken verder was alles prima en ze groeit precies via schema nogsteeds zo dat was mijn lange verhaal wat ik even kwijt wou :