Wat kan dit zijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1984, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Onze kleine meid slaapt bijna altijd goed s nachts. Maar heel soms is ze aan het spoken s nachts. Ze is dan ontroostbaar.gaat dan ook staan in bed. Zodra ik haar oppak uit bed en op de stoel in haar kamer ga zitten legt ze haar hoofd op me schouder en houdt ze met haar handjes me armen vast. Zo valt ze dan in slaap maar zodra ik haar terugleg is ze wakker en begint alles van voor af aan. Dan leg ik haar op haar buik in bed. Zo slaapt ze altijd. En dan wrijf ik over haar rug en praat ik heel zachtjes tegen haar en dan valt ze ook in slaap. Maar als ik stop wordt ze wakker. Vaak laat ik haar dan maar ff huilen. Manlief slaapt er gelukkig doorheen. Dit duurt bij elkaar ongeveer 2 uurtjes en dan valt ze in slaap.
    Weet iemand wat dit kan zijn?

2. Humava

Humava Niet meer actief

Dromen of verlatingsangst misschien? Onze dochter heeft er tot ongeveer 15 maanden ook af en toe last van gehad. Precies hoe jij het omschrijft.

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Klinkt heel bekend. Femke heeft het als we een drukke dag hebben gehad en dan vooral als we uit eten zijn geweest of zo iets. Dan word ze wakker en is ze aan het jammeren/huilen. Soms ook echt uit het niets ontroostbaar! Ik hou het op het verwerken van alle bezigheden die dag :).

4. Fleur1984

afgelopen nacht wederom slecht geslapen. Ze was van 0215 tot 0500 aan het huilen. Ik gaf haar om 0440 maar een zetpil. Dacht dat ze misschien pijn had en om 0500 uur sliep ze. Ik had haar eerst getempt en ze had 35,6. Haar oogwit was ook helemaal rood en ze zag er zo moe uit. Ogen draaide alle kanten op. Ik hoorde ook elke keer dat ik op de kamer kwam een raar geknor in haar buik/maag. Verder vind ik het vaak stinken s nachts op haar kamer. Net alsof ze gepoept heeft maar er is niks. Luiers ruiken s ochtends altijd naar een soort koeienpoep (sorry dat ik het zo zeg, maar wist geen andere benaming :D)Ik heb toch het idee dat ze ergens last van heeft.
    Als het verlatingsangst is moet ze dit dan ook bij vreemde hebben? Dit heeft ze totaal niet. Van het weekend moest ik ff gauw wat halen in de super op het dorp en de buurvrouw wilde dolgraag op haar passen. Ik heb goed contact met haar, maar de kleine is er nooit thuis geweest. Nu had ik haar toevertrouwd aan de buurvrouw en ze was druk aan het lachen en zwaaien toen ik wegging. Bij de oppas heeft ze er ook nooit last van. Altijd vrolijk zwaaien als ik wegga en dag dag zeggen :D. Het inslapen s avonds is geen probleem. Ik leg haar in bed en we horen haar niet meer. Het begint altijd net na middernacht. Zitten soms ook betere nachten bij. Maar dan is ze vroeger wakker dan normaal.
    Nu kan ze sinds een paar dagen een paar meter lopen :D. Ik vroeg me af of dat slechte slapen s nachts ook een 15 maanden sprong kan zijn?
    Verder zagen ze bij het cb dat haar hoektanden eraan komen en dat er drukte in de boven- en onderkaak is thv de kiezen. Ze heeft vorige week woensdag ook haar bmr prik gekregen. Maar het slechte slapen was hiervoor al dus ik verwacht niet dat het daardoor komt.

5. Fleur1984

Oja en ze heeft de laatste paar weekjes ook altijd verhoging s avonds. Rond de 37.8 en 38.2. Ik verwacht niet dat het haar oren zijn want ze heeft in juni buisjes gekregen door de vele ontstekingen.

6. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet wat het is, maar ik weet wel dat ons dametje momenteel hetzelfde doet. Zelfs vrijdag even naar de huisarts geweest om haar oortjes en longetjes te laten controleren waar overigens niks mis mee was. Ze is wel flink snotterig en het lijkt nu los te komen. Ook bij oma vermaakt ze zich goed, KDV was wel al een paar keer tranen maar ook 3 weken niet daar geweest door de vakantie. Ik hou me op de been door te denken dat dit een fase is en weer voorbij gaat :)

Deel Deze Pagina