Vriendin van me haar babyshower is binnenkort en er is een lijstje gemaakt met spulletjes die ze nog nodig heeft. Nu wil ik graag iets anders geven dan een kruik of hoes voor voedingskussen. Wat zijn cadeaus die jullie hebben ontvangen waar jullie heel blij mee waren?
Wat ik handige producten vind: Minimonkey minichair Luiers Warmhoudbord voor je avondeten Deryan babytent Cocobelt Xxl hydrofiele doeken Loopy Rings Maar als ze een lijstje heeft zou ik gewoon daar iets van pakken. Die dingen heeft ze tenslotte echt nodig/ zijn echt gewenst.
xl hydrofiel doeken rugtasje voor de opvang nijntje bord/kom/beker en bestek van mepal verwen dingen voor mezelf (verzorgingsproducten, tijdschrift) mooi gehaakt dekentje gekregen van katoen van iemand in begin van de zwangerschap gekregen en veel gebruikt Andere tip: wasbare zwemluiers (ik vind die van tots bots fijn) socks on, zodat sokjes niet uit gaan bon voor fotoshoot
Oh ja, een wasbare zwemluier heb ik ook gekregen en heel veel gebruikt. Super fijn cadeau, bruikbaar en toch heel leuk.
Een xxl badcape (HEMA) Een nachtlampje, ik heb er 1 en die deed ik snachts aan net genoeg licht en gaat na 20 min zelf uit. Echt een super ding. Zelf heb ik ook een rietjesbeker en tuitbeker gekregen duurde nog ff maar wel fijn om al iets te hebben wat je echt gebruikt. Hier tot 2x toe een zwembroekje gehad maar zo zonde echt mini maatjes terwijl ik flinke knullen heb.
Ik heb 3x regenlaarsjes gehad in maatje 20 ofzo, vond ik erg leuk. Maar ik heb wel vroege lopers en kinderen met minivoetjes Zwembroekje zou ik minder blij mee zijn,