Eerst keer weer ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door siets, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn eerste ongesteldheid na mijn zwangerschap. Ik weet niet zeker of ik hiervoor bij jullie terecht kan, maar hopelijk hebben jullie een antwoord.
    Tot 6 maanden na de zwangerschap geen ongesteldheid gehad. Toen begonnen met Cerazette, de pil die bij borstvoeding kan. Deze heb ik 3 maanden geslikt. In al die tijd heb ik ook geen ongesteldheid gehad.
    Een week nadat ik weer met deze pil gestopt ben (depressieve gevoelens) kwam mijn ongesteldheid op gang. Het leek een vrij normaal (geen oud bloed ofzo) en duurde een dag of 5. Daarna was het ook helemaal over.
    Maar nu, 2 weken, later verlies ik ineens veel oud (bruin/zwart & slijmerig) bloed. Ik heb het nu een aantal dagen aangekeken, omdat ik dacht dat het misschien toch nog bij mijn periode hoorde. Maar het duurt nu al een dag of 5 en ik krijg er lichte buikpijn bij.

Wat kan dit zijn? En is het onschuldig en kan ik het nog een aantal dagen aankijken of kan ik er beter mee naar de huisarts gaan?

bedankt voor jullie antwoord!

Sietske

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

kijk maar even aan.
    Bij meer buikpijn of koorts wel contact opnemen met je huisarts.
    Waarschijnlijk ben je met je menstruatie niet alles verloren en zit er nog wel baarmoederslijm dat je nu langzaam kwijtraakt.

Mirjam

Deel Deze Pagina