Hoi hoi, het is zondag vandaag, dus ideaal om de vk via de spoedlijn te bellen Ik ben 32 weken zwanger en tot nu toe ging alles goed. Mijn bloeddruk is prima, eerder asn de lagere kant. Nu had ik afgelopen week een middag lang een soort nierkrampen die pas verdwenen toen ik een tijdje ging liggen. De vk zei dat ik het in de gaten moest houden. Vannacht werd ik wakker met erge buikpijn en erg misselijk. Ik moest ook wel overgeven en voelde me erg ziek. Ik heb mijn bloeddruk thuis gemeten en hij was bij 148/89, hartslag 121. sindsdien schommelt hij een beetje. Ik voel me al veel beter, heb ook geen buikpijn meer en de bloeddruk schommelt tussen de 148/89, 136/70, 142/88... alled gemeten in rusttoestand. Is dit normaal? Moet ik hier iets mee ondanks ik me al beter voel? VL bellen dat zij op een zondag de bloeddruk komt meten (die dan misschien weer ideaal is?)... ik voel me dan altijd zo stom als er niets aan de hand is...
Ik zou wel even bellen. Mijn bloeddruk schommelt ook veel en ze houden het extra in de gaten. Icm pijn is het verstandig urine te laten controleren en het met de hand te laten meten door de vk (vaak betrouwbaarder dan automatisch) Sterkte!