Ik voel me alleen..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jebb, 26 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Oooh, ik heb echt een DIPdag! 35 weken zwanger... stuiterende baby in mn buik.

Ik ben echt beroerd, mn buik rommelt, heb hoofdpijn en ben zooo moe. Als je boe zegt kan ik wel janken.

Vanmorgen met mn dochter van drie lekker geknutseld en even naar de intratuin geweest. Dit is meestal ons relax momentje, maar ik trek het gewoon niet. Ik wil mn bed in, slapen... me even niet zo belabberd voelen.

Mn man en moeder zijn aan het werk, de gastouder zit vol vandaag...
    En dan voel je je ineens 'alleen'... :(

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ahh ik heb met je te doen. Slaapt je dochter nog tussen de middag? Misschien zelf ook even gaan liggen?

Vervelend he, ik ken het gevoel heel goed. Ben pas 13 weken maar in vergelijking met de vorige 2 voel ik me echt belabberd. Ik heb gelukkig de mogelijkheid om van thuis uit te werken maar dan is er dus het risico dat ik heel de dag niet buiten kom... en dat werkt dat eenzame gevoel alleen maar in de hand.

Sterkte, morgen een betere dag!

3. Jebb

Jebb Niet meer actief

Thnx!
    Ze is net een beetje van dr slaapje af. Ze zit nu lekker te verven dus ik kan wel relaxen. Mn man belde net of het goed ging en toen brak ik.. haha. Hij is eigen baas dus zei meteen dat als zn meeting klaar was dst ie thuis komt werken..

Pff.. jij ook sterkte!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Hoe gaat het vandaag?

5. Jebb

Jebb Niet meer actief

Thnx voor het vragen! Lief!
    Dochter heeft vannacht gespookt van 1 tot 4...ik had vandaag mijn laatste werkdag en had er na zo'n dag en nacht een hard hoofd in.

Het viel me mee op werk. Had de hele dag afleiding en stortte in de auto om 5 uur pas in. Paar happies gegeten en toen rustig aan gedaan. Drama met dochter met naar bed gaan, kon dr net ff niet bij. Viel gelukkig uiteindelijk mee, binnen half uur was ze stil en sliep ze... nu zelf ook lekker op bed.

Fijn om mn hart hier even te kunnen luchten..

Deel Deze Pagina