hematoom naast baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joppie1, 19 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Hoi meiden,

Vandaag een echo gehad en een kloppend hartje gezien! We zijn er zoooo blij mee na twee jaar wachten!
    Wel zag de gyn vlak naast de baby een flinke hematoom en heb ik af en aan bloedverlies. Soms oud en weinig. Soms veel en helderrood. Ik ben op zoek naar ervaringen hiermee. Wat kan ik verwachten? Trekt het weg? Moet het eruit? Waar kan het vandaan komen? En als het eruit moet, hoe kan dat als de baarmoeder afgesloten wordt door een slijmprop?

2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Bah wat een onzekerheid, Ik heb hier geen ervaring mee. Wanneer heb je weer controle? En wat zei de gyn er verder over?
    Maaaaar Joppie, wat geweldig!!! Je bent zwanger gefeliciteerd! We hebben samen in een groepje gezeten hier.:)

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Was dat gevulde eitjes toevallig? :) Ja we zijn er heel blij mee. Nou de gyn zei niet zoveel en ik vergat vragen te stellen haha! Ik was helemaal gefixeerd op dat kloppende hartje :roflmao:

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa dat was de gevulde eitjes Hihi:)
    Nou echt super hoor!! Het is jullie heel erg gegunt.
    Aah dat snap ik wel hoor! Wanneer is je volgende afspraak? Misschien even op papier zetten wat je wilt vragen, voor als je dingetjes vergeet.

Joppie1 vindt dit leuk.
  5. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Ik had bij de tweeling zwangerschap ook een hematoom. Veel en helder rood bloedverlies gehad, tot drie keer aan toe. Ze waren heel duidelijk, het kon goed of fout gaan. Hematoom lost zich vanzelf op een deel van binnen en de rest bloed eruit. Nu een gezonde tweeling van 5 weken;)

Joppie1 vindt dit leuk.
  6. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015