Zwanger, bloeden is gestopt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxKimm, 8 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Goedemorgen,

    Vandaag wat misselijker dan normaal maar het valt me nog allemaal mee. Ik ben vandaag 4+5 zwanger, ik durf het eigenlijk niet eens zwanger te noemen.

    Sinds afgelopen zaterdag had ik echt duidelijk bloed verlies. Het was niet best. Ik herkende het van mijn eerste vroege miskraam en wist eigenlijk wel meteen dat het foute boel was. Zaterdag en zondag was het donkerrood dikkig slijmerig bloed, echt in slierten. Eigenlijk moet je het zien als je vruchtbaarheid slijm maar dan vol met bloed. Maandag en dinsdag schakelde dit over naar waterig helderrood bloed. Vandaag had ik verwacht nog wat bloedverlies te hebben maar voor zo ver ik dit voorzichtig wil zeggen, lijkt het gestopt. Mn urine is wat bruiniger en ik heb wat bruinige afscheiding. Ik spot geen roze of rood meer.

    Kan ik er nu vanuit gaan dat de miskraam klaar is of kan het ineens weer heel erg gaan bloeden en voortzetten? Afgelopen maandag heb ik een echo gehad en daar was het slijmvlies nog op te zien wat ik eigenlijk niet verwacht had. De testen lopen bizar erg op, je zou denken dat dit stabiel blijft of afloopt.

    Herkent iemand dit? en wat was uiteindelijk de uitkomst?
     
  2. Naturel

    Naturel Fanatiek lid

    5 sep 2013
    1.543
    267
    83
    Noord-Holland
    Ik denk dat een echo uiteindelijk uitsluitsel kan geven. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nergens last van, maar eindigde in een MA. Bij mijn tweede zwangerschap had ik van 7w tot 11w dagelijks bloedverlies. Bleek een poliep te zitten. Deze zwangerschap goed voldragen. Bij mijn derde zwangerschap had ik wat afscheiding, maar verder nergens last van en eindigde in een MA. De vierde zwangerschap heb ik met 9w 1 dag heftig gebloed, stroomde langs mijn benen. En daar ben ik nu bijna 39w zwanger van. Het hoeft dus niet meteen fout te zijn, maar de kans is idd aanwezig. Wat zegt je vk? Op zijn vroegst kunnen ze vanaf 6w kijken of er iets zit en met 7w mogelijk een hartje zien. Heel veel succes de komende dagen. Heb je naast bloedverlies ook krampen eigenlijk?
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  3. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie maar wat killing moet dat geweest zijn voor jou!

    Ik verlies sinds net weer helderrood bloed :( dit is nu al dag vijf.. Ik heb geen krampen.. totaal niet. Soms samentrekkingen of van dat weeën achtige gevoel die je even weg moet zuchten maar heel minimaal. Ik heb nu wel het gevoel dat ik echt achter elkaar vloei dus misschien gaat de miskraam toch doorzetten nu. Liever dat want dan ben ik er maar vanaf. Morgen ben ik vijf weken en ze gaan maandag opnieuw kijken. Meer om te zien of de baarmoeder schoon is. Ze hebben afgelopen maandag ook gekeken maar ze hebben geen poliep of iets dergelijks gezien.. heel frustrerend dus
     
  4. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Oh meis toch... wat een gedoe toch... ik heb met mijn vmk nog 9 dagen nagebloed.. dus ik hoop vooral dat je maandag echt duidelijkheid hebt wat er nou loos is in je buik :( mijn symptomen waren op dag 6-7 pas weg... dus houd daar wel rekening mee ook als het wel een vmk is..

    Knuffel en sterkte maar weer....
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  5. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    pfoe… in mijn hoofd hou ik er relening mee sat ik tot volgende week zaterdag kan blijven bloeden. Dan zou het wel echt klaar moeten zijn aangezien een miskraam twee weken kan duren. 24 december staat ook nog een echo gepland dus dan moet ik het echt wel weten hoe het ervoor staat, dan ben ik 7 weken en 1 dag.

    Dikke knuffel voor jou, je bent zo lief!
     
    AliceinW vindt dit leuk.
  6. Naturel

    Naturel Fanatiek lid

    5 sep 2013
    1.543
    267
    83
    Noord-Holland
    Wat een spannende dagen nu voor je. Sterkte. Ook voor jou moet het nu erg killing zijn.. je bent echt aan t afwachten wat er gebeuren gaat
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  7. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

    Ja klopt,
    Ik ben eigenlijk gewoon boos. Waarom moet ik dit nou wéér meemaken. Ik wilde het kindje zo graag en waarom duren die bloedingen zo onwijs lang. Steeds kleine beetjes. Waarom komt die vloed niet in 1x? En waarom lopen de testen zo erg op, omdat het vruchtje er nog zit. Maar het mag van mij nu wel klaar zijn. Ik had liever nooit zwanger geweest en gewoon door kunnen gaan naar een volgende ronde.. dan had mn menstruatie vandaag voorbij geweest. Drama.

    Het lijkt wel weer erger te bloeden en ik voel weer wat menstruatie krampjes dus ik hoop dat het eens gaat doorzetten.
     
  8. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Ik begin me een beetje zorgen om je te maken. Hebben ze echt goed gekeken dat het geen bbz is?
     
  9. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

    Het is echt niet te geloven, het is weer minder. Het is nu nog donkerbruine urine. Dit snapt toch niemand meer? Vanochtend was het zo goed als weg, vanmiddag was het weer helderrood met afvegen en ook in mijn maandverbandje en nu is het weer zo goed als weg, zelfs als ik verder door druk. Dit zou toch niet mogen? Zelfs een menstruatie verloopt niet zo.

    Ik word gewoon gek van dat heen en weer gegooi door mijn eigen lijf. Ik heb de echo van vrijdag naar maandag laten verplaatsen omdat ik iets kalmer was en stille kleine hoop had en nu denk ik weer potver.. had ik het nou maar laten staan want mijn hoofd draait echt overuren. Ik vind mezelf ook zwak hoor, beetje teleurgesteld in mezelf. Er zijn vrouwen die zoveel zwaarder moeten doorstaan en na een week bloedingen en 5 weken zwanger nog maar ben ik geestelijk al helemaal aan het doordraaien.. ulgh

    Volgens mij had ze wel goed gekeken...dan zou die in dat ronde donkere "gaatje" moeten zitten toch? Daar keek ze en dat was leeg. Je eileider? Ja sorry ik heb echt weinig verstand van het vrouwelijke lijf haha. Het enige wat ze zei was, je hebt een hartvormige baarmoeder, wist je dat? nee ik had geen idee en toen dacht ik wat cool. Totdat ik gisternacht niet kon slapen en haar woorden ineens door mijn hoofd spookten, toen ging ik het opzoeken. Het is dus een baarmoeder afwijking. Hogere kans op vroeggeboortes, miskramen (check) en stuitliggingen (check). Dat verklaart dus waarom mijn zoontje altijd in stuit heeft gelegen en niemand die mij dat toen verteld heeft.. en maar lekker uitwendig draaien...grrr
     
  10. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Bij mijn vmk heb ik veeeeel minder verloren dan bij mijn (gemiddeld zware) menstruaties. Ging ook af en aan. Soms een dag geen bloed. 1 dag echt grote stolses verloren en toen wist ik zelf wel.. dit was het dan. De rest was echt maf verlies. Soms leek het wel zoals olie druppels in water drijven.. met vlokjes.. zo raar.

    Pff kon het voor jou maar al de 13e zijn.. zoveel bloedverlies is iig sowieso niet gezond. Kun je niet beter morgen de vk eens terugbellen of ze niet toch vrijdag al opnieuw kunnen kijken? Ivm blijven bloeden? Of wacht je liever zelf tot maandag?
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  11. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Het kan er helaas allemaal bij horen. Iedere zwangerschap en miskraam verloopt anders.

    Heb zelf meerdere miskramen ook gehad en bij eentje begon ik te bloeden op 13 dpo en dat ging 2 weken door en hcg steeg in de tussentijd. Tot zo’n 2000
    Toen was er een rommelige baarmoeder te zien vol bloed.

    het kan dus goed zo zijn dat hcg nog wel doorstijgt, maar dat het op een gegeven moment weer afneemt.
    En altijd goed om bedacht te zijn op een bbz, dat kunnen ze op een gegeven moment wel zien. Weet niet precies vanaf wanneer je dat dan kunt zien. Dus goed dat je een echo krijgt.

    heb je nog een zelftest gedaan?
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  12. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik verlies nu idd ook druppels bloed na het plassen en dan zijn het kleine vlokjes ofzo die blijven liggen. Ik weet gewoon dat het gruwelijk mis is maar ik wil er echt vanaf, het liefst nu nog. En dan ben ik nog banger voor de nasleep ervan.. wanneer krijg ik weer een eisprong en al deze verloren tijd.. zo zonde.

    Nouja ik sprak de vk vanochtend dus om het weer terug te verzetten naar de 13e en zij zei meteen dat ze het een hele slimme zet vond omdat er toch nog weinig te zien zal zijn.. dus ik laat hem maar staan. Hopelijk een schone baarmoeder en is het gestopt met bloeden want dit is echt niet oké
     
  13. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Bij mij hebben ze dus afgelopen maandag al gekeken en geen hematoom of bbz zei ze. Ze zag ook geen bloed.. dus heel verwarrend allemaal.

    Ik heb vandaag niet getest want het begint een beetje zo al mn dagen te beheersen en ik hoopte door niet te testen wat kalmer te worden maarja elke keer naar het toilet gaan is toch confronterend. Morgenochtend zal ik een test doen
     
  14. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik vraag me wel af of een bbz daarmee uitgesloten is, want kun je dat met deze termijn al echt zien?

    en dat rommelige qua bloed ontstaat volgens mij uiteindelijk vanzelf bij een miskraam. Als hcg nog niet heel hoog is, is er ook nog niet heel veel dat bloed kan veroorzaken (anders dan het bm slijmvlies) zou ik denken
     
  15. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik denk wel dat mijn hcg boven de 2000 zit want wanneer slaat een clear blue test positief uit op 2-3 weken? Maar misschien verlies ik juist daarom nog niet veel bloed?
     
  16. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    2-3 is nog geen hcg boven 2000, dat is vanaf hcg 150 ongeveer.

    3+ is vanaf 1800 ongeveer geloof ik
     
  17. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik had het net even opgezocht het is inderdaad nog geen 2000 maar het verschilt heel erg de aantallen maar ik heb zojuist dus maar weer eens een testje gedaan…. Als ik al sinds zaterdag bloed he… hoe kan dit?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  18. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    De clearblue 1-2 reageert bij 25hcg, de 2-3 tussen de 25-200 en de 3+ vanaf 2000.

    Je testen lopen mooi op. Zou het niet de afstoting van een tweeling kunnen zijn?
     
    xxKimm vindt dit leuk.
  19. AliceinW

    AliceinW Niet meer actief

    Do heeft al aangegeven dat ze dit zelf ook heeft ervaren met een zwangerschap die niet goedging. Een paar reacties hierboven schrijft ze dat..

    Maar uiteraard hoop ik voor jou toch nog altijd dat er iets wel positiefs uit de echo komt...
     
  20. xxKimm

    xxKimm Fanatiek lid

    1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

    Ik durf het niet te zeggen..
     

Deel Deze Pagina