Vanaf wanneer de babyset eraf bij Stokke?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Vanaf welke leeftijd gebruikten jullie de babyset niet meer op de Stokke stoel?
    Dochter is 15 maanden en vind het erg leuk om op de stoel te klimmen, had de set er even af gehaald om schoon te maken en verbaasde me hoe makkelijk ze er zelf op klom.
    Nu vraag ik me af of ze wel gaat blijven zitten met eten als ik hem eraf laat.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Geheel afhankelijk van het kindje.

Onze jongste (1,5 jaar) zit sinds kort zelfs weer vast met een tuigje in de stoel, omdat hij anders tijdens het eten eruit klimt.
    De oudste klom er vrij snel zelf op met baby inzet en dat vond ik te gevaarlijk, dus daar snel eraf gehaald en hij bleef netjes zitten.

Dus het enige wat je kunt doen is testen of ze blijft zitten en je weet wat voor haar werkt.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.898
    3.931
    113
    Mijn dochter is bijna 2,5 en zit er nog in... Is een echte stuntpiloot dus dat laten we mooi zo zolang ze er nog in past!

4. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Goeie vraag, heb ook een dochtertje van 15 maanden.. Maar vraag me af of ze blijft zitten als we dat ding weghalen ;)

5. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier blijf hij vast nog eeuwen. Mijn vent is veel te ondernemend en gaat echt niet blijven zitten. Typisch geval van ronde kont! Dus zolang het past blijft het zo.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze jongste is nu 17 maanden. Overdag is de beugel eraf (rugleuning van baby-set is al langere tijd weg) en kan ze zelf op en af klimmen.
    Alleen met avondeten klikken we hem erop, want anders is het soms wel erg onrustig. Wil dan bv elke rijstkorrel die valt van de vloer gaan rapen.
    Wij vinden zonder beugel overdag juist veiliger dan met. Klimmen doet ze toch wel en we vinden die beugel dan een erg gevaarlijk obstakel.

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    De jongste heeft hem er nog op, bij de oudste hebben we hem er net vorige week af gehaald haha!

8. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Onze oudste zit nu net zonder. Daarvoor zou ze er gelijk af springen of vallen. Nu staat ze de helft van de tijd aan tafel. Hihi.

9. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Bij ons zit die er nog steeds op en doe hem ook vaak het tuigje nog om. Meneer heeft soms een driftbui, dus dan is het wel handig.
    Hij heeft er ook helemaal geen last van en zit volgens mij ook op het kdv nog met de babyset. Hij is 23 maanden

Deel Deze Pagina