Ons zoontje heeft gister de 3e inentingen gehad en was/is ook flink verkouden, snotteren, hoesten. Daarbij is ie nogal klein en snel verkouden, allergische klachten etc. Wel ingeënt. En hij heeft er minder last van gehad dan de 1e 2 vaccinaties. De 2e keer was ie ook zo verkouden/ziek en toen hebben we wel uitgesteld tot ie niet meer zo verkouden was. Toen had ie veel meer last van de prikken dan deze keer.
Ik zou het absoluut NIET doen. vaccineren is een enorme aanslag op het immuunsysteem (wat ook nog eens lang niet rijp is bij een baby). Ik wil je echt niet bang maken (maar dat doe ik natuurlijk wel, als ik dit typ) maar het vaccineren van een ziek kind is gevaarlijk. Ik ken in mijn nabije omgeving twee zeer ernstige gevallen van grote schade na vaccinatie (in de zin van, blijvende handicaps) doordat de kinderen een verkoudheid/griepje onder de leden hadden.
We zijn nu bijna 1 week verder en ze heeft nergens meer last van gehad na de vaccinaties.De dag van de enting 's avonds een beetje ziek en huilerig en de volgende dag vooral heel veel slapen en ondertussen allang weer helemaal de oude. Ben toch blij dat ik het niet heb uitgesteld.Verkoudheid is ondertussen ook zo goed als over. Gr Ingrid.