Wanneer (welke week) gaat een baby minder slapen overdag? Ik heb het idee dat mijn kleine meid overdag minder slaap nodig heeft, ze wordt tussen de flessen sneller wakker terwijl er juist langere tijd tussen gaat zitten... Ze zit nog op 5 a 6 flessen en slaapt al sinds 5 weken helemaal door snachts.. Wie weet dit?
Dat is toch bij elk kindje een beetje verschillend. Misschien omdat ze 's nachts zo goed slaapt dat ze overdag minder slaap nodig heeft. groetjes Setje
mijn meisje is overag ook heel veel wakker... en ze slaapt snachts nogniet door dit probeer ik wel maar ja.. ze heeft het nog nodig... want ik doe door de laaste fles al een schepje nutrix....
Die nutrix mag toch pas bij 3 maanden? Jouw kleine is nu goed 6 weken toch? Dan is het helemaal niet raar dat ze nog niet doorslapen toch?
ik heb 2 schepjes nutriton in haar laatste flesje gedaan.het mocht van het cb ook al spuugde zij niet. ze sliep toen heel snel door tot 8 uur. Overdag slaapt zij af en toe goed als ik haar inbaker slaapt ze zeker 2 uur achtereen.Zonder inbakeren is ze binnen een half uur wakker . ze is wel altijd een moeilijke slaapster geweest de laatste 2 weken gaat het gelukkig hartstikke goed.