Duizelig

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Gwenn, Dec 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwenn

Gwenn Lid

Dec 5, 2006
    71
    0
    0
    Hallo,

Gisteren toen ik het water van de honden wilde verversen, werd het opeens zwart voor mijn ogen, en ben ik gevallen. Mijn mannetje was behoorlijk geschrokken... :confused:
    Ook vanochtend toen ik opstond moest ik echt even gaan zitten, want toen begon het weer te draaien.
    Hebben meer zwangere meiden hier last van (gehad) tijdens hun zwangerschap?

Groetjes Gwen.

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik heb het ook 1 keer gehad toen ik een week of 17 was.

was kort daarvoor nog na de VK geweest, en mijn bloed en bloeddruk waren goed.

bij mij was het denk ik zo dat mijn bloedsuiker op dat moment even niet goed was.

maar het kan bij jou anders zijn. Bel anders even je VK ofHA die kan wel wat onderzoekjes doen.

suc6!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Mijn allereerste symptoom van mn zwswasduizelig zijn. Ik heb het een paar weken gehad en toen werd het minder.

Probeer eens Floradix. Zit extra ijzer in. Wel de tabletjes,want drankje is erg smerig!

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Yep was ook bij mij ;)

5. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Ik zou dit niet zomaar doen. Gewoon even je HB en bloeddruk laten controleren bij VK of HA.

6. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik was vandaag ook voor het eerst echt duizelig.
    Ik kon me net op tijd op de grond laten zitten, anders was ik flauw gevallen ( ik voel het nl. aankomen als ik flauw ga vallen)

Momenteel neem ik (standaard) een flesje ontbijtdrank mee, en zodra ik licht in mijn hoofd begin te voelen, gelijk wat onmtbijt drank nemen.
    Ook loop ik met druivensuiker (dextro) op zak, om me weer sneller op de been te helpen bij duizelingen ( neem niet te veel hiervan).

7. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dit lijkt idd wel op zwangerschapssuiker , ik zou hier even mee langs je huisarts gaan

ook ik had last van suiker en zelfde verschijnselen

sterkte

Share This Page