Overstappen voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Savita, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

is 1 van jullie wel eens overgestapt qua voedingsmerk? Niels krijgt Extra Care van het Kruidvat, maar dat was vandaag weeeeeer uitverkocht. Nu heb ik nog wel een extra pak in huis maar begin dit toch een beetje vervelend te vinden.

Ik zit er dus aan te denken om een algemeen merk te nemen wat ze overal verkopen. Zijn jullie wel eens overgestapt en zo ja; ineens of geleidelijk en heeft de kleine er last van gehad (want als dat zo is dan blijf ik gewoon bij het KV).

Ik hoor het graag!

Savita

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    als de voeding goed bevalt zou ik zelf niet overstappen. misschien dat je wat meer vooruit kan kopen?

liefs joyce

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je kind het er goed op doet dan zou ik inderdaad gewoon zorgen voor wat meer voorraad.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik ben hier al eens overgestapt omdat het toen moest (van normaal naar extra) en ben ineens overgestapt zonder problemen. De ene baby kan het zonder problemen, een andere baby krijgt er misschien krampjes van dus het is altijd uitproberen.

Maar als je echt tevreden bent zou ik het risico niet nemen, stel je voor hij slaapt er slechter door, is er minder door verzadigd en ga zo maar door dan heb je echt spijt van je keuze!

5. Boodschap is duidelijk! Ik blijf lekker bij de Kruidvat.

Bedankt

6. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    wij hebben ook de kruitvat exstracare
    het bevalt prima
    maar inderdaad elke keer is de voeding uitverkocht
    heel iritant, maar.....
    zo lang ons meisje het hier goed op doet stap,
    ik niet over.
    jouw zoontje is nog jong, als je nu over stapt
    heb je de kans dat hij,meer last van krampjes krijgt,omdat hij dan weer aan de nieuwe voeding moet wennen,
    je kunt altijd proberen net wat er gezegt wordt maar ....
    je kan er ook spijt van krijgen
    ik lees je bericht ookal je blijft bij de kruitvat
    goeie keus

Deel Deze Pagina