Mijn zoontje is nu bijna 10 maanden en volgende week heeft hij zijn eerste wen-middag op het kinderdagverblijf. Ik weet zeker dat hij het prachtig gaat vinden, maar ik zie er als een berg tegenop! Niemand kent mijn kind immers zo goed als ik en wat als ze hem niet begrijpen?? Wat als hij valt en iemand anders moet hem troosten? Normaal ging hij naar mijn moeder als ik ging werken en dat is toch veel vertrouwder. Nu zit ik ook onder de hormonen door mn nieuwe zwangerschap, dus telkens als ik er aan denk, huil ik tranen met tuiten. Hoe moet dat straks gaan als ik hem voor het eerst weg breng??? Moest het even van me afschrijven, hoor!!
Ik kan het me helemaal voorstellen! Mijn schat gaat over 3 weken voor het eerst wennen..en over 5 weken ga ik weer aan de slag en gaat ze 2 dagen per week naar het kdv... Vréselijk!!! Ik heb een huilbaby, die vaak nog wel door mij te troosten is.. kan me zo voorstellen dat de kindjes zich verloren voelen zonder mama in de buurt... sorry..aan mij heb je dus ook niks!! (en ik ben niet zwanger... misschien nog hormonaal door de zwangerschap?? haha)