Blauwe lippen en 39'1 koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ria30, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ria30

ria30 Actief lid

24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Onze dochter is 13 maanden oud. Had vanmorgen blauwe lippen en handen. We hebben haar in bad gedaan. Nu heeft ze weer normale kleur. Maar hoe hoog mogen ze koorts hebben voordat je de dokter moet in schakelen?

2. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is ze voor de rest wel fit? Je kunt altijd de huisartsen post ff bellen

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hmmm... bij blauwe lipjes zou ik denk ik sowieso effe de HAP bellen...

4. ria30

ria30 Actief lid

24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hebben we gedaan, maar omdat ze praat en vrolijk is vinden ze het niet zorg wekkend. Maar vorige week was ze ook ziek vonden we en vrijdagochtend met diarree en overscheefel in bed gemaal niet gehuild. De babyfoon staat naast me oor. Dus ze is altijd vrolijk hoe ziek ze ook is.

5. ria30

ria30 Actief lid

24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hebben we gedaan, maar omdat ze praat en vrolijk is vinden ze het niet zorg wekkend. Maar vorige week was ze ook ziek vonden we en vrijdagochtend met diarree en overscheefel in bed gemaal niet gehuild. De babyfoon staat naast me oor. Dus ze is altijd vrolijk hoe ziek ze ook is. Vanmorgen had ze 38' koorts een uur er na 39'1 dus vind het snel oplopen. U slaap ze. Ga weer meten als ze wakker wordt.
    Ze ziet trouwens heel de week al pips.

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    Onze dochter is nu ook wat ziekig, gisteren koorts en inderdaad vandaag ook wat blauwige lippen, nu is ze weer roze. Misschien toch te koud gehad?

Deel Deze Pagina