Het klinkt zo simpel: thuisblijven tot de uitslag. Maar soms kom je echt in een situatie waarin het helemaal niet simpel is. Fijn dat je man nu is blijven slapen. Dan is er in ieder geval een bij jullie kind. Ik duim met je mee voor een negatieve test!
Heb je wel eens een allergietest laten doen? Dat kan ook de reden zijn waarom je steeds snotterig bent.
Sneltest en gewone pcrtest gedaan. Sneltest negatief. Pcr nog niet binnen door de enorme drukte . Ik ben de hele dag in het ziekenhuis geweest
Nee, nog niet. Wel al bij de huisarts geweest laatst. Die dacht aan Pfeiffer . Maar ze wilde mijn volgende verkoudheid even afwachten.
Ik heb pas na mijn 30ste last gekregen van hooikoorts. Allergieën kunnen zich ook pas op latere leeftijd ontwikkelen
Omdat je drempel overschrijden kan worden. Als je maar allergenen genoeg binnen krijgt, kan het zijn dat de allergeendruppel die de emmer doet overlopen voor je lijf nu bereikt is. Zie het als een intolerantie: ik kan best 1 glas melk drinken zonder klachten, maar bij het 2e glas heb ik de drempel overschreven en word ik ziek. Jij kan prima in je leven allergenen hebben verdragen, maar dit jaar ligt de grens lager of meer allergenen en ben je allergisch. Er zitten ook steeds meer pollen in de lucht tov 10 jaar geleden
Ik heb eens zo’n allergieënneusspray gehaald en ik voelde gewoon dat er van alles gebeurde daarbinnen . Ik klink nog nasaal maar het voelt niet meer vol.
Ik zou dan de regionale GGD eens bellen, die kunnen de uitslag vast al wel inzien. Had ik met dochter de laatste keer ook. Op digiD nog niis, maar de GGD had al wel de uitslag.
had je de plaatselijke ggd gebeld? Ik had dit ook laatst, maar toen ik belde gaven ze mij wel de uitslag. Ik had wel aangegeven dat de uitslag nogal van belang was vanwege de kinderen. Maar als er iemand een reden heeft om het zsm te weten ben jij het wel dus ik zou zeker aangeven dat het urgent is.
@Leesteken succes met wachten op je uitslag. Spannende tijd voor jou ook ivm je kind in het ziekenhuis. Hoop snel op een negatieve uitslag voor je en vermindering van je klachten.
Idd die in de regio gebeld. Eerst werd het al aangegeven via het bandje maar ik laat me niet zomaar wegsturen. Maar de medewerker die ik sprak kon mij ook niet helpen. inmiddels eindelijk de uitslag mogen ontvangen. Ook negatief natuurlijk. Mijn man wacht nog steeds. Hij is iets later getest. Maar die zal denk ik net zo goed negatief zijn. Hij is wel serieus verkouden nu en mag het ziekenhuis niet meer in.