Je hebt verschillende soorten maar ik heb deze kunnen vinden werkt deze Otrivin Doseerspray tegen aambeien ( om te laten slinken) Otrivin Doseerspray 1mg/ml Neusspray - Drogisterij.net
Waarom niet zelf die daarvoor bestemd is? Otrivin is helemaal niet goed om te gebruiken tijdens de zwangerschap.
Heb sinds afgelopen woensdag ook een mega aambei en heb deze ook gehaald iov de vk. Otrivin mag je WEL gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap alleen geen weken achter elkaar en dat geldt als je het echt als neusspray zou gebruiken. Ik durf alleen niet te zeggen of het ook werkt want die van mij is open en weet niet wat zoutoplossing op een open wond doet, denk dat ik echt tegen het plafond spring hahaha. Ik heb ook vaseline met lidocaïne, dit werkt verdovend (ook op advies van vk) en goed koelen met een coldpack of ijsblokjes in een washandje gewikkeld helpt ook enigsinds. Ik heb acute aambeien en zijn echt mega dus kan nu net weer een beetje zitten hoop dat ze bij jou niet zo erg zijn als bij mij. in ieder geval sterkte!!
Otrivin werd mij in het ZH zelfs voorgeschreven als behandeling bij aambeien. Heeft te maken met de zwelling van het slijmvlies die hierdoor dan weer minder wordt.
Wat ook super werkt is curanol (www.curanol.nl), dan de zalf in combinatie met de pillen. Pillen werken van binnen uit en zalf van buiten. Wij adviseren ze heel vaak als kraamverzorgende bij kraamvrouwen. Helpt bij de meeste echt super. Site is ook betrouwbaar en je krijgt ze snel thuis.
Curunol creme en tabletten helpen na de bevalling heel goed, maar voor de bevalling lijkt mij niet echt super werken ik gebruik het nog steeds, maar doe regelmatig met otrivin sprayen ik vind dat het hierdoor wel een beetje kleiner is geworden... Maar je hebt verschillende soorten otrivin duo kost 6,- euro en die normale kost iets van 5,- euro