Hey Hoi, Zoals de titel al zegt: SNAP ER NIETS MEER VAN. Zal het even uitleggen. Maandag 12 maart heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Dinsdag 13 maart tm vrijdag 16 maart was ik ongesteld en vanaf die tijd niet meer Voor de spiraal was ik erg regelmatig met mijn cyclus dus was hier ook vanuit gegaan. Volgens mijn berekeningen had ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden maar niet dus. Heb een aantal zwangerschapstesten gedaan maar deze waren allemaal negatief. Ook een aantal ovutesten gedaan en iedere keer 2 strepen. De ene keer donkerder dan de andere keer. Zal even een foto erbij doen van de ovutest die ik net gedaan heb. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn. Want ik ben het even helemaal kwijt. Bekijk bijlage 237744
Klussen! Als je ovu-test + is, is het klustijd. Als hij + blijft, moet je allicht een minder gevoelige zoeken (er is altijd LH in je lijf en bij sommige vrouwen meer dan bij andere).
ik lees overal dat de kruidvat ovutesten bijna altijd een 2de streep geven.. dus ik zou ook een andere test doen. je lichaam kan ook aan het 'ontpillen"zijn. Mijn eerste menstruatie kwam pas na 38dg, daarna zwanger (nod 27dg) en na de mk nu 25dg. dus kan heel normaal zijn dat je lichaam nu in de war is. succes!
Idd kan je lichaam best even van slag zijn nu hoor.....en die kruidvat lees ik alleen slechte dingen over. Maar ik zou voor de zekerheid nu wel sex hebben dan....andere ovutesten aanschaffen ... en even afwachten. Zwanger ben je idg niet anders was je test positief...dus of je lichaam is nog in de war of je hebt nu je ei....
Ja we "klussen" ook vrolijk verder voor het geval ik wel mijn ei heb Maar heb echt giga krampen en pijnlijke steken in mijn baarmoeder. Kan dit door de eisprong komen?
Ja is heel wisselend. Zo af en toe heb ik een steek aan de zijkant maar heb nu al een tijdje echt pijn in de midden. Met de mirena werd ik heel af en toe 'ongesteld'. En dit maar voor een dag ofzo.
Hmm want ik dus niet en ik vraag me dan af of ik uberhaupt een ei had.....dat jij dat wel had kan positief zijn dan hhaha.. Maar wie weet heb je nu je ei ...of zelfs je innesteling... Test nog eens over een week dan...en anders 2 weken!!
Haha ja ik snap er ook niets van. Hoe ingewikkeld kan het zijn. Ik ben er vanuit gegaan dat ik gister of eergisteren mijn ei had. Ook veel slijmverlies en krampen. Heb 2 weken doorgerekend dus kom op 25 april uit. Ben ik dan nog niet ongi ga ik weer een zwangerschapstest doen
Dit is idd van kv, en helaas niet positief, hij moet echt verl donkerder. Kv geeft altijd duidelijke strepen.
ja ik bedoelde meer van...is dit een innetseling zou je over een week een testje kunnen doen snappie...maar ik denk ook eerder dat je nu je ei hebt gehad.... Spannend!!!!!