13 mnd en veel huilbuien

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door visitor, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik heb een zoontje van 13 maanden . Hij is altijd heel makkelijk geweest maar sinds een week heeft hij ontzettend veel huilbuien vooral op momenten als hij niet krijgt wat hij wil. Ik blijf consecuent met als ik nee zeg is het ook nee . Maar vind het echt zielig om hem zo te zien. Is dit een fase? Is dit bij jullie ook herkenbaar. Ik ben het niet gewend om mijn kleine mannetje te zien. Hij wordt soms echt ontzettend boos en huilt echt heel heving met veel gescreeuw.

Veel liefs,
    Visitor

2. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    oooh heel herkenbaar.. mijn zoontje is bijna 14.5 maand en heeft dit al vanaf 9 maand ongeveer haha
    nou is hij echt een driftkikker ( zo moeder zo zoon ) het word wel minder moet ik zeggen dus denk het idd een fase is.

succes! het is en blijft lastig en zeker ook vermoeiend soms,,

Liefsz

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Bedankt meid hopelijk gaat het bij jou snel voorbij mijn man en ik zijn allebei heel rustig vandaar dat ik het raar vind. Ik zou er graag meer over willen lezen op internet maar kan niets bruikbaars vinden.

4. mama Sylvie

5 jul 2009
    58
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo,

Mijn kleine man kan ook enorm boos en huilerig worden als hij niet krijgt wat hij wil. Ik denk dat dit bij ons nu een maandje zo is. Verder is het een heel lief en rustig kind, maar hij begint te begrijpen dat de wereld groter is dan dat hij tot nu toe weet denk ik.... Hier blijven we ook stug volhouden en maar laten huilen. Het gaat vanzelf over en hopelijk deze periode ook....;)

Deel Deze Pagina