Voeding....help.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Mama007, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hallo,

Al vanaf de bevalling van mijn zoontje worstel ik moet borstvoeding die niet lekker loopt. Remy kan drinken wat hij wil maar hij heeft er niet genoeg aan. In overleg met de kraamzorg ben ik het gaan combineren met nutrilon hypo allergeen. Echter wil mijn borstvoeding echt niet vlotten en wil ik volledig overstappen op nutrilon. Ik geef hem vaak 90 cc met 3 schepjes nutrilon maar dat krijgt hij niet op en valt in slaap (ook als ik hem tussendoor nog verschoon) Hij krijgt nu maximaal 60 cc op. Het vervelende is alleen dat hij daardoor om de 2 uur komt voor voeding ook s'nachts! Ik probeer nu om de voeding iets zwaarder te maken. Ik doe nu 2 3/4 schepje nutrilon op 60 cc water. Ik vroeg me af of dit goed is of dat dit niet mag. Ik heb het nu 1 keer gedaan en hij houdt het hierop wel 3 uurtjes uit (wel met moeite).
    Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is...... Alvast bedankt voor het lezen.

Liefs Stephanie

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Meer schepjes dan eigenlijk de bedoeling is zou ik niet doen. Hoelang doet hij over die 60cc?

Ilja

3. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! We hebben inmiddels het probleem gevonden. Het lag aan de speen hij kreeg daar gewoon te weinig uit naar zijn idee. We hebben nu een speen nummer 2 en nu drinkt hij 90 cc weg in 15-20 minuten!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Geweldig.

Ilja

Deel Deze Pagina