Hallo! Mijn vriend is binnenkort jarig en nu wilde ik graag een weekendje weg voor ons regelen. Heeft iemand een echte aanrader? Ik wil graag wel gewoon in nederland blijven en niet al te duur, gewoon normale prijs? Ik ben benieuwd!
weekendje Maastricht vonden wij echt heel leuk, op www.hotels.nl heb je vaak hele leuke weekend aanbiedingen....
www.weekendjeweg.nl voor nog geen 50 euro heb je een leuke weekendje lekker romantisch saampies owja.. click bij land> Nederland in, dan zoeken clicken wanneer je t lijstje eronder heb...dan de prijs clicken bij Hotels Nederland sorteren op... dan krijg je ze zo vanaf 14 euro! (sorry voor de uitgebreide uitleg, maar zo kan je ze het snelst vinden op prijs)
Valkenburg is in de winter ook echt een aanrader.. ik geloof dat in november de kerst markten in de grotten beginnen wij vinden het altijd heel leuk.
Wij zijn afgelopen weekend nog ff een weekend weg geweest. Het ligt er natuurlijk aan wat je wilt maar wij hadden vooral zin om te luieren! Wij hebben in een huisje gezeten op een park van roompot.nl Ze hebben leuke aanbiedingen, wij zaten voor 139,- een weekend op een bungalowpark in Drenthe. Valkenburg vind ik inderdaad ook echt een aanrader, zijn wij een aantal jaar geleden geweest, echt heel sfeervol!