Hoi, Ik kom even klagen... Word namelijk helemaal gek van de pijn aan mijn rug en bekken. Kan niet eens meer normaal lopen zo zeer dat het doet. Weet maar amper hoe ik moet gaan zitten. Als ik eenmaal goéd zit gaat het wel, maar omhoog komen...phoe phoe Gelukkig kan ik vanmiddag langs komen bij de dokter. Sorry voor mijn geklaag. Liefs Vanessa
Klaag maar lekker hoor! Ik weet precies hoe het is, zit al maanden thuis met ernstige BI..... Kan m'n draai helemaal niet meer vinden en zit te zuchten en te puffen. Nog even volhouden, straks komt alles goed! Groetjes, Mirelle.
Ook hier iemand die al een poos thuis zit vanwege BI, en herken het ook volkomen! Kan de tijd wel vooruit kijken. En af en toe is het gewoon wel even lekker om van je af te klagen hoor. Gewoon doen dus!
Bedankt voor jullie reacties. Vandaag ben ik bij de dokter geweest. Word doorgestuurd voor fysiotherapie. Op het verwijsbriefje staat oefentherapie. Wat moet ik me daar precies van voorstellen? Liefs Vanessa
Hoi, Ik kreeg op precies dezelfde tijd als jij ook enorme last. En ik ging ook naar de fysio. Deze heeft me doorgestuurd naar een Ostheopaat. Ik ben 2x geweest en die man heeft heel simpele dingen gedaan maar het was als een wonder. Wat bleek nou, mijn schaambot en stuitje stonden scheef en dat gaf die enorme pijn. Met die makkelijke oefeningen werd alles weer recht gezet en ik was er zo vanaf. Nu moet ik nog wel opletten met slenteren en lang zitten ed. maar het verschil mag er wezen hoor! Misschien heb je hier wat aan, succes meis.
Ik hoop het ook, ben op dit moment gewoon misselijk van de pijn. Ben nu op mijn werk, maar zit er aan te denken om maar gewoon naar huis te gaan en plat te gaan liggen.
dat je moet dan ook lekker gaan doen (naar huis gaan) Ik heb hier sinds zaterdag ook meer last van, alleen ik heb geen BI maar bij mij zit het te vast, moet vandaag ook weer fysio regelen (mijn vorige zwangerschap ook gehad 2xp/w)
Heb hoop ik vandaag een gesprek met mijn baas, wacht nog even af. Hoop dat het bij jou snel allemaal een beetje los gaat komen. Veel succes.
Maar ben je dan ook nog steeds dozen aan het tillen? Ik zou om aangepast werk vragen en kijken wat de fysio voor je kan betekenen.
Ik probeer het tillen zo veel mogelijk de vermijden, maar is helaas niet altijd mogelijk. Mijn baas is steeds in bespreking, heb hem net gemaild, wacht af op reactie.
Ben door mijn baas in de ziektewet gezet, hij zag zelf ook dat ik behoorlijk moeilijk aan het lopen was. Nu maar hopen dat de pijn snel weg gaat.
Hi, Oh das wel lekker, die ziektewet. Onthoud die ostheopaat ook ff he! Fysio kan vaak minder voor je doen vertelde mijn fysio. Je hebt trouwens ook kans dat wanneer het kindje zometeen wat hoger ligt je weer veel miner last hebt. Dat heb ik ook gehad. Ik merk nu bv weer dat het veel meer pijn gaat doen... Heeel veel succes...