Zwanger worden na een miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Erika23, 14 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erika23

    Erika23 Lid

    14 nov 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Hoi iedereen, ik zal me even voorstellen ik ben Erika ben 23, ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad van ons eerste kindje begon zondag met bloeden, ik zal erbij zeggen dat het niet gepland was maar zeer welkom. Ik was ongeveer 3 a 4 weken zwanger. Was/is heel pijnlijk om mee te maken.

    Nu willen wij eigenlijk weer proberen, maar mijn vraag is of het mogelijk is om weer snel zwanger te worden na een miskraam. (Bloeding is overigens vandaag gestopt)

    Ik hoop hier positieve verhalen te lezen aangezien ik het ook wel heel spannend vind
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Was je 3a4 weken zwanger? Want dan spreek je niet echt van een miskraam hoor. Dan zit je nog voor de dag dat je ongesteld had moeten worden. Je telt vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie ( bij een regelmatige cyclus van +/- 28 dagen. Of vanaf je eisprong en telt daar 2 weken bij op)
    Of was je dus 5-6 weken zwanger?

    Zodra het bloedverlies helemaal is gestopt dus ook geen bruinverlies meer mag je t gewoon opnieuw gaan proberen.
     
  3. Erika23

    Erika23 Lid

    14 nov 2018
    6
    0
    1
    Vrouw
    Heb voor het weekend positief getest en afgelopen dinsdag weer negatief
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ik heb ik augustus een vmk gehad met 4+3 en afgelopen dinsdag mocht ik weer positief testen.
     
  5. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Bij een vroege miskraam mag je normaal gelijk weer proberen
    Ik moest bij mijn missed abortion wel langer wachten maar was wel verder
     
  6. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Je kan en mag gewoon weer direct zwanger worden. Aangezien je nog erg vroeg was zal je lichaam zich waarscheinlijk ook snel weer herpakken. Sterkte met je verdriet.
     
  7. liza1991

    liza1991 Bekend lid

    14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    @Erika23 ik heb toevallig afgelopen zaterdag een miskraam gehad met 5 weken. En ook vandaag zo goed als gestopt mer bloeden. Mijn ervaring eerder was dat mijn cyclus weer meteen oppakte omdat ik nog niet zo lang zwanger was.
     
  8. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik ben 2 maanden na missed abortion (9w3d) weer zwanger geworden. Ik moest eigenlijk 2 rondes afwachten om het allemaal een kans te geven "schoon" te worden.. maar met een vroege miskraam mag je direct weer zwanger worden idd. Sterkte met het verlies!
     
  9. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Ik heb een missed abortion gehad na 11 weken zwangerschap (met een vruchtje van 5 weken) en mocht direct weer proberen. Heb ik ook gedaan en was gelijk zwanger. Dat ging met 5 weken weer mis, dit keer spontaan. Was een iets heftigere menstruatie maar niet langer dan normaal. Daarna ben ik opnieuw direct zwanger geworden en dat ben ik nog steeds.
     

Deel Deze Pagina