De naam zegt al...het valt op vrijdag 11 november. Doen jullie kids mee aan de Sint Maarten optocht? Vorig jaar was het grotendeels afgeblazen door het zwaar slecht weer wat ik me nog kon herinneren.... Hoe laat begint de optocht voor jullie kids? Wat is 't betere tijd?
Hier vieren wij het ook niet, er komen idd ook geen kinderen langs de deur hier. Maar als het zou zijn, dan zouden ze van mij mee mogen doen, maar ik zou wel zelf met ze mee willen lopen omdat ik ze gewoon nog te jong vind anders en als het echt bar weer zou zijn zouden we dan dus niet gaan.
Hier wordt wel een optocht gehouden en dan langs de deuren. Het begint altijd rond 19:00 uur en meestal is het 20:00 uur afgelopen.
hier wordt geen optocht gehouden maar komen ze wel langs de deuren. Denk dat we de eersten rond een uurtje of 6 hadden, laatste half 8/8 ofzo?
hier geen optocht maar vaak kleine groepjes. Hier komen de eersten zodra het donker wordt, en dan de laatsten rond 20.00. Finn gaat even langs de deuren van buren, opa's en oma's, maarja die is ook nog jonger
Dank voor jullie reacties en ik heb de snoepgoed van vorig jaar nog liggen want het was toen afgelast door extreme weer. Gelukkig zijn de snoepgoed nog goed houdbaar tot 2012
Hier wordt er ook amper iets aan gedaan. Deze keer 3 kindjes. Verder niemand. Haal elk jaar braaf een zakje snoep, maar meestal komen er helemaal geen kindjes langs..
hier komt ook bijna niks aan de deur, de meeste gaan gelijk naar het winkelcentrum. haal altijd snoepjes die we zelf ook lusten. mijn dochter had eerst zo van ik zing niet en ik doe totaal niks, tot dat ze het door kreeg dat als je zingt snoep kreeg en toen was ze niet meer te houden en zong hard een liedje
even spammen doen....mijn meisje met haar lampion hier geen optocht maar wel in groepjes langs de deuren. Yara zong thuis wel een liedje maar bij de buren vond ze het toch nog wel heel eng.