9 maanden en minder slapen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hopeandfaith, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Mijn zoontje van bijna 9 maanden (aanstaande woensdag) heeft nu een heel apart slaapritme kwa tijden!

savonds tussen 19/20 uur na bed soms met fles en soms ook niet (wilt hem soms nie meer opdrinken) dan komt die smorgens tussen 6/7 uur dan eet die een bord pap en een uur later wilt die weer slapen (wrijft heel erg in zn ogen en gaapt veel) wilt bij dit slaapje ook nie in eigen bed slapen! Hij slaapt dan meestel een uurtje

alle andere slaapjes slaapt die wel gewoon in bed :)

dan tussen 13/14 uur normaal gesproken een uurtje ma dat is verschoven na een half uur! Sinds een week!

En dan pas weer savonds slapen!!

Moet ik het gewoon zo laten?? Hij wordt niet lastig en houdt het gewoon vol tot savonds dus opzich ook geen probleem ermee ma vroeg me af of er meer kids zijn die dit doen?

2. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ja hoor lekker zo laten, hier veranderd het slaapritme ook continue. Voorheen sliep hij 's ochtends een keer 1,5 uur, daarna nog een half uur en in de middag een keer 1,5 uur en een uur. Daarna kwam een periode dat hij de hele dag door een paar hazeslaapjes van max een half deed. Toen weer een periode alleen 2 hazeslaapjes van half uur in de ochtend en één a/h einde van de middag. En sinds afgelopen weekend doet hij 's ochtends 1 hazeslaapje rond 9.00 uur, dan een slaapje van +/- 10.30 tot 12.30 en dan pas rond 19.00 weer! Kortom, echt geen pijl op te trekken! Ik laat het maar gaan en zolang hij niet jengelig wordt en vrolijk blijft volg hem gewoon. Want hem op bed leggen zonder dat hij moet is heeft geen zin hebben we gemerkt.

3. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Jaa vind ik dus ook :) bedankt voor je antwoord !!

Deel Deze Pagina