Lieve moeders (of aanstaande moeders), Ik lees al een tijdje mee op het forum, en heb nu toch maar een account aangemaakt. Ik ben een jonge moeder, en mijn dochter Jessica is nu 5 maanden. Een maand terug heb ik mijn dochter s ochtends vroeg helemaal trillend en niet reagerend in bed gevonden. Naar de huisarts gegaan en toen naar het ziekenhuis. Inmiddels ligt ze daar al 4 weken. 3 weken op de intensive care gelegen en nu gewoon op de kinderafdeling. Ze bleef maar epileptische aanvallen krijgen en die konden ze niet stoppen. Na ruim een week tijd (!!!) hebben ze de aanvallen onder controle gekregen. Waar de aanvallen vandaan kwammen, hebben ze nog steeds geen idee. Verschillende testen en onderzoeken gedaan, en er staat een hoop op kweek. Zijn er meer moeders die hier ervaring mee hebben? Dit is zo'n onzekere periode, en het duurt nu al zo lang.. Liefs
Geen ervaring, maar wil je veel sterkte toewensen! Ik hoop dat ze snel achter de oorzaak komen, en dat je dochter opknapt en fijn weer thuis mag zijn. Veel beterschap!
Veel sterkte en beterschap! Lijkt me verschrikkelijk zoiets mee te moeten maken. Hoop dat ze gauw opknapt en dat ze weten waar het door komt.
Afschuwelijk. Je grootste nachtmerrie lijkt mij, om je kindje zo aan te treffen. Mijn zoontje is ongeveer even oud als jouw dochtertje... Kan me je machteloosheid/spanning en verdriet goed voorstellen. Heel veel sterkte en ik duim voor goed nieuws!!
och naar en idd onzeker. ja ik heb ervaring met epileptische aanvallen en het hele traject eromheen. ook hier ic en veel onderzoeken en nog steeds ziekenhuis in en uit. hier zijn ze erachter gekomen dat mijn dochter een stofwisselingsziekte heeft. wil je meer weten pb maar ik wil geen info verder over dit forum verstrekken.
Hier 2 weken in het ziekenhuis gelegen door epileptische aanvalletjes maar dat kwam door een hersenbloeding, ik neem aan dat ze dat al onderZocht hebben? Heel veel sterkte
geen ervaring maar wil je wel heel veel sterkte wensen. lijkt me echt vreselijk om zo'n kleintje zo in het ziekenhuis te zien
Wij hebben toen onze jongste vijf dagen was ook een ziekenhuisopname meegemaakt. Ze heeft toen ook een maand in het ziekenhuis gelegen, maar met een andere reden. Zij drink namelijk gewoon niet. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Het is een rottijd. Er worden veel onderzoeken gedaan en het lijkt soms zo uitzichtloos allemaal. Dikke knuffel voor jou!
Sterkte meis heftig hoor! Mijn beste vriendin haar dochter heeft het ook, ze is net voor haar 2de verj geopereerd. Ze bleek een stuk in de hersenen te missen wat de storing veroorzaakte. Ook bij haar dochter veel onderzoeken en nare gesprekken. Nu is ze 3 en zijn ze med aan het afbouwen,het gaat nu dus 'goed'. Mijn tip; zorg dat ook jij je zorgen/gevoelens/gedachten kan uiten. Zoek een maatje of hulpverlener. Het ziekenhuis zorgt goed voor je dochter, maar zorg ook voor jezelf. Wellicht heb je een lange adem nodig,dan is het fijn als je dat ook volhoud. (Al hoop en duim ik natuurlijk dat jullie kleine een makkelijk behandelbare oorzaak heeft mbt de epilepsie.) Hou je taai en beterschap voor je ukkie!
Jemig zeg!! Ik heb ook een uk van die leeftijd. Ik moet er niet aan denken.... Heel veel sterkte. De zin 'hopelijk vinden ze wat' is misschien heel wat, dan weet je wat meer, ik hoop voor jullie dat ze snel opknapt en hopelijk kunnen jullie weer snel naar huis.