Verkouden oorzaak van slechter slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pans, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pans

Pans Lid

14 jul 2007
    12
    0
    0
    Hallo,

Senna slaapt sinds 2 dagen 's nachts heel erg slecht. Vaak wakker, veel huilen en als ze dan eindelijk slaapt dan is ze na 10 minuten weer wakker en begint ontroostbaar te huilen. Overdag is slapen ook een ramp. Normaal slaapt ze al slecht maar nu kom ik erachter dat ik helemaal niet mocht klagen over die 3 kwartier slaapjes die ze 'normaal' doet.

Ik merk nu dat haar neus begint te lopen, ze hoest best wel regelmatig sinds een dag.
    Heeft het slechte slapen (en ik denk het verkouden worden) te maken met het wellicht verkouden worden?

Groet
    Anna

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Sanne is ook verkouden en slaapt ook erg slecht deze week. Heel vaak wakker en huilen....pffff wel vermoeiend.

3. Pans

Pans Lid

14 jul 2007
    12
    0
    0
    Blij te lezen dat ik niet de enige ben (sorry hoor).
    Wordt er gek van soms. Niets is goed, en ligt ze eindelijk te slapen schrikt ze binnen 5 minuten weer wakker waarna ze weer gaat krijsen.
    Dat schrikken heeft ze lange tijd niet gedaan en dacht eerst dat het wellicht een sprongetje kon zijn maar ze wordt vrijdag 22 weken en dit loopt niet echt volgens het oei ik groei.

Vermoeiend is het zeker, helemaal nu mijn vent volgende week 2 nachten weg is en aankomende vrijdagnacht ook weg is.
    Zie de bui al hangen......

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hier nog een verkoude menneke, kan de slaap overdag niet vatten en als hij slaat dan is het maar 2 keer een half uurtje. Dan hoest hij weer alsof hij erin stikt en dan is het krijsen geblazen... Hij is ook heel hangerig dus volgens mij is er een sprong in aankomst.
    Snachts valt ie wel in slaap maar als hij dan snachts moet hoesten is ie weer wakker.... zucht... nog even doorbijten!

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hier nog een die hardstikke verkouden is, nu heb ik haar gisterenavond een zetpil gegeven, en ze heeft doorgeslapen tot vanmorgen half zeven, ze was om negen uur klaarwakker en toen dacht ik dat wordt niks maar beetje drinken, hoestdrankje en ze sliep zo verder.

Nadeel is dat ze van de ene verkoudheid in de andere schijnt te rollen, net weer een beetje hoestvrij 2 dagen later weer verkouden :( wanneer gaat het nou over!

Henriette

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hier ook een kindje dat erg slecht slaapt en vreselik verkouden is.. ze begint al te kokhalzen als ik haarin bed leg.. het snot/slijm loopt dan in haar keel.. ook blaast ze bellen met haar neus..

Uitje naast het bed en lekker met luuf smeren.

sterkte..

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ook hier momenteel een drama.
    iedereen snottert hier en dus ook onze kleine meid, en tig keer wakker worden s'nachts.
    En wat helemaal vermoeiend is, ze wil s'nachts alleen mij hebben, bij papa gaat ze nog harder huilen. Overdag heeft ze dat totaal niet.

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heb het al heel vaak gezegd, maar even het bedje ophogen aan de voorkant, dan kunnen ze makkelijker ademen en het verlicht ook de druk op de oren (oorontsteking, doorkomende tandjes) lars is van zijn eerste jaar ook ong 9 maanden verkouden geweest, hier ging het ook meestal gepaard met tandjes, en sinds hij die bijna allemaal heeft is h et een stuk minder met de verkoudheden :-D

Deel Deze Pagina