Hoi, Ik ben zwanger van een tweeling en mijn zoontje zal ongeveer 15 a 16 maanden zijn als de boys geboren worden. Nu ga ik een duowagen kopen voor de tweeling, maar mijn zoontje zal natuurlijk ook nog geen kilometers kunnen lopen, misschien net een paar pasjes... Nu wil ik een buggyboard (plankje) of kid-sit (plankje+zitje) gaan aanschaffen voor achter de duowagen. De supermarkt is namelijk 500 m verderop en het centrum (waar ook mijn schoonouders wonen) ligt op 1 km afstand. En ik wil wel met alle kids de deur uit. Nu vraag ik me af in hoeverre jullie kindjes konden lopen rond 16 maanden? Een buggyboard is de helft goedkoper, maar op een kid-sit kan hij ook zitten. Zou hij rond 16 maanden voor bovenstaande afstanden op zo'n plankje kunnen staan? Met 9 maanden kon hij tijgeren, met 10 maanden kon hij zelfstandig gaan zitten en op handen/knieen kruipen en met 11 maanden kon hij zichzelf optrekken/staan. Sinds een paar dagen kan hij wat zijwaartse stapjes maken in zijn bedje of box en wat pasjes aan 2 handen. Groetjes Saskia
Daan is nu 20 maanden en ik ben maar al te blij met me duowagen die ik heb aangeschaft. Hij kan wel goed lopen maar een eindje lopen doe je niet zo makkelijk met zo'n kiddy bord ik zou kijken voor een zitje
Als je ver gaat lopen zou je 1 van de tweeling in een draagzak kunnen stoppen. Ik heb dat dalijk ook maar als het goed is word het 1 kindje En is ze nog geen 13 maanden. Ik doe de andere baby in de draagzak/doek en Whitney in de wagen en soms zal ze ook op het plankje moeten. Ze zou er toch aan moeten wennen.
je hebt ook een duowagen waar je een kinder (fietsachtig) zitje op vast kunt zetten. Weet even niet meer hoe die heet, denk van Urban Jungle ofzo.
Wij hebben een Easywalker besteld. De Urban Jungle heeft inderdaad een duowagen waar je een fietszitje op kan laten zetten, maar ik wil deze duowagen niet. Ten eerste kan hij minder compact ingeklapt worden, ten tweede is de duwstang niet verstelbaar en ten derde is deze 400 euro duurder in aanschaf. Wel bedankt voor het meedenken!