Baby te koud?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MiQ, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiQ

MiQ Lid

15 mei 2013
    59
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ons zoontje is nu 3,5 maand en slaapt in zijn wieg bij ons op de slaapkamer.
    Het is er alleen zo koud (er is daar geen verwarming, wordt wel gemaakt, alleen pas over paar weken), dat hij er volgens mij 'last' van gaat hebben (koud gezicht en handjes).
    Hij ligt met zijn kleren (zonder sokjes) in een slaapzak zonder mouwen onder een laken + deken. We maken het savonds aangenaam (niet te warm natuurlijk), met de nep openhaard die geeft warmte en een kruik, maar snachts koelt het gewoon af naar een graad of 13.

Alleen het punt is, ik vind het zo heerlijk dat hij naast me ligt. Hij slaapt wel door tot ongeveer half 8 (afgelopen nachten dan weer tot ongeveer 5 uur, zou dat door de kou komen..?). Maar zijn kamer is beneden en vind het toch wel 'ver weg'. Overdag slaapt hij daar wel, dus is het wel gewend in zijn ledikant.

Zou het te koud zijn? Wat zouden jullie doen?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik denk dat het heel erg per kindje verschilt :) voelt zijn nekje wel lekker warm aan? Zo weet ik dat Ivan het heel erg snel koud heeft, hier houdt ik dus rekening mee.. Het is 18 graden op zijn kamer en hij ligt in een romper, shirtje met korte mouwen, dikke winterslaapzak+mouwen onder een deken en laken.

Kijk gewoon goed naar je eigen kindje :)

Deel Deze Pagina