Jeuk aan oogjes en neusje.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door eliesja, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mijn dochtertje heeft al denk ik vanaf dat ze aantal weken was last van jeuk aan haar neusje en oogjes. Ze wrijft dan langs haar neusje en in haar oogjes met als gevolg rood en soms kapot(door nageltjes) en soms is het zo erg dat ze er echt van huilt. Het valt me de laatste tijd gewoon wat meer op, de ene keer is het erger dan de andere keer. We hebben wel een kat rondlopen, mischien dat het van de kat is dacht ik, maar de kat komt niet boven en ze doet het in haar bedje ook altijd! :(
    Ze heeft ook verder geen uitslag. Wat ze wel heeft is sinds haar geboorte nauwe traanbuisjes, waardoor ze altijd waterige oogjes heeft, meestal zijn ze ook wel vies. Maak het dan schoon met vooraf gekookt water.
    Maar lijkt mij niet dat daar die jeuk vandaan komt. :rolleyes:
    Herkent iemand dit? Wat eraan te doen?

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Oh nu ik dit toch schrijf, ze heeft het denk ik ook binnen in haar oortje, die is ook geregeld kapot, bloeden enzo! :confused:

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Klinkt toch als een allergie voor het een of ander, misschien toch even de huisarts voorleggen.
    Het hoeft natuurlijk niet meteen de kat te zijn, zo reageer ik heel sterk op wol, dat hoeft echt niet in kleding te zitten want dan verga ik van de jeuk, mijn man mag dit dan ook niet dragen want dan kunnen we dus niet knuffelen :)

Groetjes Anita

4. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Zou toch de kat kunnen zijn hoor, die allegenen zweven door het hele huis en haren zitten aan je kleren enz. en komen door contact weer op je kindje.

Verder kan het huisstofmijt, iets in kleding, een lotion of creme, wasverzachter enz enz zijn.

Deel Deze Pagina