Onze dochter van 21 mond heeft sinds gisteren 39,5 graden koorts. Ze is een klein beetje verkouden en wat verminderd eetlust. Verder drinkt ze wel goed en is vrolijk Nu hadden we voor vandaag een dagje dierentuin gepland staan. Ik neig naar thuis blijven (want koorts), maar ik lees ook dat juist naar buiten gaan goed kan zijn. Wat zouden jullie doen?
Ik zou het niet doen. Eerdergenoemde kleine wandeling in het park. Nu is Ze nog vrolijk en een dagje dierentuin en indrukken kan dat zomaar veranderen. Ik zou zelf willen dat ze er dan 100% van kan genieten
Naar buiten gaan is niet erg, maar een hele dag naar de dierentuin is wel veel inspannender dan een simpele wandeling. Dat zou ik niet doen.
Wij hebben dit voor kerst gehad. Kleine had toen 38,5 en we wilden een hele middag weg. Toch gedaan, maar had ik het maar niet gedaan. Mijn arme mannetje gloeide daar helemaal. Snel naar huis gegaan en hij had toen 39,6. We zijn maar een paar uurtjes weggeweest, maar was veel te inspannend voor hem.
Ik zou het ook niet doen. Ik zou het wellicht overwegen als het dichtbij is en je een abonnement hebt, zodat je er even kan rondlopen/altijd terug kunt als het niet gaat, maar ik denk ook dat het te inspannend is met al die indrukken enzo. Beterschap!
Ik zou ook niet gaan. Eventjes een ommetje maken zou ik wel doen maar geen hele dag naar de dierentuin.
Uiteindelijk idd niet gegaan. Later op de dag nam de koorts weer toe. Blij dat we thuis zijn gebleven. Bedankt voor jullie reacties!