Onze zoon is inmiddels 10 maanden. Bijna elke avond /nacht is hij zwaar onrustig. Zijn nu het laatste aan het uitsluiten. Kma. Eerste dagen sliep hij de middagen langer (ipv 2u nu 2.5 als 3 uur) . Hij krijst nu zelfs elke avond. Tandjes? Of geen kma? Waarschijnlijk beide. Hebben werkelijk alles geprobeerd. Pffff...sorry moest het even kwijt
Wat een nare situatie.... Zou het ook verlatingsangst kunnen zijn? Dat begon bij mijn zoontje ook rond 10 maanden. Hij kon ineens niet meer zelf inslapen. Ik ben toen naast hem op de grond gaan liggen. Dit hielp wel. Heb je weleens geprobeerd om naast hem te gaan liggen? Te laten weten dat je er bent voor hem?
Hier ook zo'n onrustige slaper en icm veel spugen en borstweigeren, veel winden en krampen, denk ik ook wel eens aan KMA. Geef je bv of fv?
Ik geef nu pepti in combi met bv. Neem ze nu geen koemelk. Ver heeft hij met een half jaar weer bij mij gelegen in een comfortabele sleeper. Ook dat hielp niet. Ik leg hem hier niet meer neer want dan slaap ik nog minder. Zijn naast de nachten dat hij 2 a 3x ligt te krijsen ook nachten dat hij alleen ophuilt en snel weer in slaap valt. Krijg door de vermoeidheid en door dat hij nu niet bij mij op de kamer ligt dan niet alles mee. Klein detail. Werk 4 dagen en sta er door we week dag en nacht alleen voor. Voel me niet zielig met zo'n rijkdom van een geweldige mannen. Maar zou graag wat meer rust krijgen want begin echt oververmoeid te raken
Merk je geen verschil met de pepti? Heeft hij het onrustige slapen al vanaf het begin? Wellicht zou je eens naar een osteopaat kunnen gaan (als je dat nog niet hebt gedaan). Onze zoon had een voorkeurshouding en na de behandeling ging het beter. Helaas is het niet helemaal over gegaan
Sinds de pepti gaat de middagslaap beter. Misschien heeft hij net nu laast van tandjes weet het niet. Osteopaat ben ik in het begin een paar x geweest. Kwam niks bijzonders uit. Ga eerdaags nog wel een x naar een ander