verkouden, ziek en zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door teigetje1, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    En dat is geen pretje met 2 rondstuiterende kids. Ik ben vanmorgen bij de HA geweest, en daar kreeg ik te horen dat mijn longen vol slijm zit. Ik slaap zeer slecht en voel me beroerd.

Ik heb niks gekregen ivm zwangerschap. En het enige wat ik kan is stomen met kamillethee, neusspray zoutoplossing en hoestsiroop.

maar hebben jullie tips wat ik nog meer kan doen? Ben het echt beu. Ook staat mijn kop op basten als ik buk, nies, neus snuit en hoest.

ben op zoek naar tips.

2. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik lig ook al 5 dagen in bed met griep. Zit nu in de laatste fase, waarbij ik ook veel slijm ophoest. Koorts, hoofdpijn en druk op m'n hoofd van het niezen en snuiten heb ik een beetje gehad, sinds vandaag. Ik was zo rete-verkouden, ik ben blij dat ik weer door 1 neusgat kan ademen :p

Ik heb wel 3x op een dag gestoomd met een klein theelepeltje Dampo er in, heeft uiteindelijk wel geholpwn geloof ik. Ik heb 11 pakjes zakdoeken verbruikt in totaal :D Niet normaal!

Verder geen tips, uitzweten in je nest en elke dag even lekker douchen.

Wel lastig met rondwandelende kids zeg, dat heb ik dan weer niet (nog niet). Zou me ook geen raad weten als ik nu een kleine had of meer zels, terwijl ik me zo voel! Misschien kan iemand je ondersteunen door je kids op te vangen of je in huis een paar uurtjes te helpen?

Veel beterschap, meid!

3. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik zou nu echt een moord doen om lekker in mijn bedje te liggen :cool:. Maar ja....:D

Mijn moeder probeerd vaak de jongste mee te nemen, maar zij werkt ook dus dat gaat niet altijd. Onze oudste zit al op school, dat scheelt gelukkig wel iets. En morgen blijft de oudste een dag en nachtje bij oma en opa (studiedag). Geeft iig rust, en geen geruzie en gekibbel tussen de kids.

Ik denk dat dampo stomen meer werkt dan die stomme kamillethee. Die thee heeft niet bepaald veel zin. Maar een beetje dampo mag dus wel??

O ja en douchen... jam jam. Ik douche echt op hoge temperaturen, 42 graden of zo. Werkt jammerlijk maar een uur of 2/3.

IK WIL SLAPEN...... :D:)

4. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb het eigenlijk niet gevraagd of ik mocht stomen met Dampo... Misschien maar ff Googlen eerst :D Er wordt nog flink geturnd hierbinnen dus het zal niet direct schade hebben opgeleverd.

Wel fijn dat je wat hulp krijgt van je moeder, maar kan me voorstellen dat je naar je bed verlangt, zeg! Pfff...

5. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dit vond ik net op een site... Oeps!

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    hmmmm... geen dampo stomen dus :(. Dan maar weer gewoon kamillethee.

Ik smeer trouwens wel dampo op een zakdoek en neem die mee in bed. Dan kan ik er een keer flink aan snuiven hahaha :D, helpt ook een beetje om die neus open te krijgen.

Thanx trouwens voor het meedenken.

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier nog eentje, ik heb gelukkig nog geen kids rondlopen maar ik had liever nog even fit van mijn verlof genoten! Ik lig al de hele dag voor pampus op de bank...
    Vannacht hoestend en proestend wakker geworden van al het vocht/slijm wat in mijn longen zat,ik kon niet meer ademhalen!

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Ik ben ook al een week strontmisselijk... Niet verkouden verder en die koorts thermometer blijft maar 37.2 aangeven -.- kan niet naar mijn idee. Maargoed ik heb gewoon 2x per dag dampoo gestoomd hoor. Wat een onzin dat dat niet zou mogen... Maja je moet doen waar je je prettig bij voelt :) beterschappp

Ojaaa zoutspray helpt ook en dat kan je gebruiken tot je een ons weegt ;)

Deel Deze Pagina