Hebben jullie dat ook? Wanneer ik Ratababy in bed leg wil hij vaak even mijn pink om op te zuigen (of bijten, au!). Een speen heeft hij nooit gewild. Ik vind het goed en laat hem dan even zuigen, wanneer hij in slaap begint te vallen wil ik mijn pink eruit trekken. Ik merk dan dat ik een bepaald gevoel in mijn hoofd heb, het lijkt wel een soort lijntje tussen mij en de baby, en wanneer dat gevoel veranderd dan merk ik ook dat Ratababy wakker wordt. Wanneer het me lukt om hetzelfde gevoel te houden, blijft hij slapen. Is dat nou toevallig of houd ik hem op een bepaalde golflengte ofzo? Of praat ik nou onzin?
Ik denk dat het onzin/toeval is En dat je deels ook vaak gewoon aan zult voelen hoe ratababy in z'n velletje zit
Babies zijn zeer intuitief, dus waarom niet. Mijn zoon gaf me altijd "antwoord" toen hij in mijn buik. Heel gek was dat, maar dan had ik hem even niet gevoeld of ik wilde hem gewoon even voelen en dan dacht ik, dus ik zei het niet hardop, "Alles goed met je? Beweeg eens." En dan bewoog hij altijd. Ik deed niet iets anders wat hem zou triggeren om te bewegen ofzo. Vond het altijd heel bijzonder.