ingebakerd maar weer onrustig!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mizzy, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    Ik weet het ff niet meer........
    ons zoontje is bijna 3 maanden.

    we bakeren nu al 6 weken. de eerste 4 weken gingen super goed! hij sliep s'nachts zelfs door! maar daarna ging het steeds een stukje minder en nu? nu is het weer helemaal als in het begin! hazenslaapjes, niet willen slapen, heel veeel wakker! en weer continu hem vermaken. het is nu al een dikke week aan de gang ben alweer helemaal op ervan. snachts weer 2 keer eruit.. En ik weet echt niet wat het is. En hoe ik het moet doorbreken.
    Hij is al ingebakerd en er is regelmaat wat kan of moet ik nog meer doen?
    zou het een sprongetje kunnen zijn?
     
  2. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    hmm, niemand helaas.
     
  3. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Het zou idd een onrustige fase kunnen zijn door een sprong. Misschien dat je cb een inbakerverpleegkundige heeft die je hierin kan ondersteunen?
     
  4. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook sinds een goeie week dat m'n dochtertje vaker wakker is 's nachts en ze is dan erg beweeglijk en stampt vaak... Geen idee of het een sprongetje is, misschien inderdaad de drie maanden sprong?
     
  5. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heb je andere oorzaken al uitgesloten? bijv. spruw, krampjes, jeuk door droog huidje, reflux etc.etc.
     
  6. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Gewoon een fase waar je doorheen moet. Je baby is 3 maanden, dan worden baby's nog wel eens wakker 's nachts. Misschien behoefte aan extra voeding, een knuffel, of kunnen het regeldagen zijn? Die zijn altijd rond de 3 maanden.
     
  7. mizzy

    mizzy Actief lid

    26 jun 2007
    142
    0
    0
    kapster
    ik denk niet dat dat het geval is want als hij huilt en we komen eraan of we pakken hem op dan begint hij te lachen en is er niks aan de hand! dan is hij gewoon vrolijk. maar ondertussen zit hij flink te gapen, maar slapen ho maar! hij kan echt 2 of 3 uur wakker zijn tussen de voeding.
     
  8. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ok dan zal het wel niet. Maar hier was het zo dat ons kindje ook heel onrustig ging slapen (maar dat was rond de vier weken dat dat begon) en ik had het idee dat hij spruw had. Bij het CB zeiden ze dat dat niet het geval was. Ondertussen was ik ook met inbakeren begonnen en ging het wel iets beter maar een week later bleek toch dat hij spruw had....dus ik kon mezelf wel op mn kop slaan dat ik niet aangedrongen heb bij het CB. Vandaar.
     
  9. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    En ons zoontje lachtte ook nog gewoon hoor als hij ons zag (hij begon te lachen toen hij 3 weken oud was)
     

Deel Deze Pagina