Verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Janneke21, 31 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Mijn beebje is zo verkouden, nu al bijna een week en de laatste dagen alleen maar erger.
    Ik heb z'n neusje af en toe al voorzichtig schoongemaakt, maar hij blijft het benauwd hebben.
    Ik heb voor morgen al een afspraak met de huisarts (ook voor een mogelijke spruw) maar wat kan ik zelf tot die tijd nog doen?
    Ik wil nog niet met allerlei middeltjes aan de slag, dit doe ik eventueel liever morgen op advies van de huisarts.
    Iets 'simpels' wat nog wel helpt?

En zou het wel alleen een verkoudheid zijn? Z'n neusje zit wel wat dicht, maar hij hijgt en piept er af en toe wel erg bij :(
    Ik begin me echt een beetje druk te maken.

Oh en ik ben gister gewoon met hem naar buiten geweest, wel goed warm aangekleed enzo. Vandaag maar beter binnen blijven?
    Oh zn temperatuur is gewoon nog hetzelfde als altijd.

2. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    de mijne ook een beetje, wat hadden ze jouw als advies gegeven?

want als het een drinken krijgt dan snakt ze soms wel een beetje naar adem of je hoort door haar neus zo'n zaag geluid, weten andere moeders wat je dan moet doen, of hebben jullie dit ook wel gehad bij die kleine dreumis

gr jacque

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Nou ja morgenochtend ga ik naar de huisarts, dus heb nog geen advies gehad ook.
    Inderdaad met drinken is het lastig en met slapen maak ik me af en toe ook een beetje druk.
    Hij is nog steeds heel lief en 'tevreden', maar toch onrustiger dan een paar dagen terug.
    Hij ligt nu trouwens behoorlijk hard te knorren :S Ik hou hem ook al zoveel mogelijk overeind, dan lijkt het iets minder te zijn.

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Onze dochter is ook heel erg verkouden, maar ik heb overal door het hele huis in stukken gesneden rauwe uien staan. Die zorgen ervoor dat het neusje wat vrij wordt en het ademen ook makkelijker wordt.
    Misschien een idee en het kan geen kwaad.
    Natuurlijk niet té dicht bij het bedje zetten.

Deel Deze Pagina