Help Vrijdag bruiloft vriendin en nog geen outfit

Discussion in 'De lounge' started by Tammie26, Nov 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ben al een tijdje op zoek naar een leuke outfit voor de bruiloft van een vriendin maar kan maar niet slagen.
    Nu gaat de tijd echt dringen en MOET ik morgen of donderdag ergens wat leuks zien te scorren..
    Wie heeft tips of iets leuks gezien?

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Ik zag toen straks toevallig op esprit een leuk jurkje. Zwart strappless, dus daar moet je natuurlijk nog wel een vestje (oid) overheen. Zal een kijken of ik een link kan plaatsen. Weet natuurlijk niet of het je smaak is...

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Op zich een leuk jurkje maar ben er niet helemaal kapot van:)
    Maar bedankt voor het meedenken;)

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  5. PenK

PenK VIP lid

Jan 20, 2006
    6,275
    521
    113
    Bij V&D hebben ze hele (feest)kleding. Vooral van Jane Norman vind ik erg leuk.

Een leuke dag vrijdag!

6. hamtaro

hamtaro Actief lid

Mar 31, 2009
    293
    0
    0
    #7 hamtaro, Nov 9, 2010
    Last edited: Nov 9, 2010
    Hoi,

Ik had een tijdje terug hetzelfde probleem. Overal al geweest en kon niets vinden voor de bruiloft. Uiteindelijk kreeg ik de tip om naar de winkel 'van Tilburg" te gaan in Nistelrode. Welkom bij Van Tilburg | Elke dag opnieuw... mooi van van Tilburg
    Die zijn winkel van het jaar geworden. Dat is echt een enorme winkel met allerlei verschillende merken. De winkel is 10.000 m2 groot en ze hebben er kleding voor vrouwen, mannen, baby, kinderen en tieners. Ook kun je daar meteen kijken voor bijpassende schoenen/laarzen, lingerie, sieraden, jassen en tassen. Ze hebben echt kleding van heel feestelijk/chique tot casual in alle maten.
    Het fijne is dat ze daar alles ook meteen gratis voor je kunnen vermaken terwijl je wacht. Ik ben er uiteindelijk twee dagen (hahaha de stress was zeer groot toen) voor de bruiloft geslaagd en had echt een hele mooie jurk gekocht. Hij moest vermaakt worden. Dat duurt een uurtje. De verkoopster die spelt precies af wat er in of uitgenomen moet worden en dan gaat de kleding naar een afdeling boven. Je kan dan lekker doorwinkelen of in het restaurant gaan zitten. En na een uurtje wordt je naam omgeroepen en dan is de kleding klaar.
    Misschien is deze winkel ook een goede tip voor jou.

Veel plezier vrijdag!

groetjes
    van
    Hamtaro

7. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    hangt er een beetje vanaf wat je stijl is;) latig om zo wat te noemen...

Heine heeft er af en toe wel leuke feestkleding tussen zitten
    bonprix ook..

Steps heeft de pret a porte lijn, dat zijn ook gave vrouwelijke jurken!

8. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    2,053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Ha hetzelfde probleem hier.
    Vrijdag een bruiloft van mijn schoonzusje en het outfit dat ik gekocht had bevalt toch niet zo goed. Snel dus nog op zoek naar iets anders.

Een jurkje is alleen zo koud in de winter dus ik ga denk ik voor een leuke broer met iets erop!

9. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben geslaagd voor een outfit.
    Vind het eigenlijk ook te koud voor een jurkje (ben al zo'n koukleum}
    Dus het is een mooie broek met shirt en jasje erop geworden:D

Bedankt allemaal voor het meedenken!

Share This Page