Hallo, Ik heb een vraag. Wie heeft wat tips voor me. Ons zoontje is een enorm hongerwolfje. Hij blijft om de 3 uur komen. Hij krijgt inmiddels ( na 4 weken al) nutrilon forte en dit maakt niets uit. De flessen van 180 ml. gaat elke keer op. Hij zou gezien gewicht al op 4 a 5 flessen mogen zitten maar dat halen we dus niet. 7 a 8 eerder. Op het buro weten ze het ook niet. Wie heeft tips?
Misschien een beetje rijstebloem of nutriton toevoegen.... (ik zou echter dit wel in overleg met het bureau doen).... Dit maakt de voeding iets dikker / vult de maag wat meer; misschien dat het helpt. Succes! Groetjes, Ramona
Ik zou nog niet met mengen van iets beginnen, moet niet goed zijn voor de darmpjes. Maar goed als dit in overleg gaat, ik ben ook maar een leek natuurlijk.. Onze kleine meis is ook erg hongerig.. Ik gebruik friso voor hongerige baby's. Dit mocht ook niet van het CB maar zij zitten niet de hele dag met haar dus heb ik dit toch doorgezet. 1 ding wil ik je meegeven, het wordt echt beter. Er komt echt een moment dat hij zelf aangeeft dat hij niet meer zoveel wil eten. Alleen wanneer dat moment bij jullie is, weet ik natuurlijk niet. Doe wat je hart je ingeeft, dan is het altijd goed! Groetjes Kalush
Hoi, wij hadden eerst Frsio normaal. Hij kreeg altijd een schepje meer, n vaak meldde hij zich ook om de 2-2.5uur. Dus kreeg hij vaak ook nog eens 1 of 3 flessen teveeel. Sinds we zijn overgestapt op Friso extra,gaat het stukken beter. Hij drinkt nog altijd zijn fles op en soms nog even huilen erna,maar das meer van ïk wil zuigen"dan krijgt hij even zijn speentje en na 5 x zuigen ofzo is het goed. raar hè. Het cb zei tegen mij,dat ik de gewone moest mengen met de extra. Maar dat holp niet. Ik heb het geprobeerd met alleen extra en dat gaat prima. Hij is nu 9 weken en mag 5 flessen op een dag Dan lukt ook heel vaak. Misschien 2 of 3 keer heeft ie een fles extra gehad,omdat ie of veel gespuugd had,of erg vroeg op was. Ik probeer altijd smorgens niet voor 6 uur,anders kom ik in de knoei, later mag altijd. Meestal om de 4 uur, soms zit er op een dag 1x 3 uur bij of 1x 5uur. Maar je kindje is pas 4 weken,dus hij zal snachts nog komen voor zijn flesje. Het cb zei toen tegen mij,die fles snachts is gewoon effe extra,die valt op gegeven moment weg. Wat ik wil zeggen,volg je eigen gevoel,want cb ziet je kindje niet thuis honger lijden. ALs hij niet te dik is en groeit ook goed in de lengte,dan zal hij het nodig hebben. Ik heb ook weleens gehoord van johannespitmeel? schijnt ook goed te vullen,moet je bij de voeding dan. groetjes Angela
hier nog zo eentje rene is een honger wolfje hij krijgt de extra van frisio volle flessen van 180 cc/6 dus 200 cc melk en dan doe ik er 3 thee lepe;tjes nutrix door heen en dan wil ie het liefst nog meer hebben geef dan zijn speentje en dan heeft ie zo iets van nou ja oke dan maar liever heeft ie meer in zijn flessen.
ja je mag dit ook pas bij 3 maanden gebruiken ben het via via gaan proberen omdat rene zijn honger niet te stillen was. frisio extra zijn ook rijstbloem vezels toegevoegd rene heeft er geen problemen van tot nu toe merk niks anders aan zijn gedrag of aan zijn ontlasting dit is nog steeds hetzelfde. ik doe er ook niet veel extra in maar 3 theelepeltjes.