welke fles

Discussion in 'Baby en dreumes' started by leeuw86, Feb 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    mijn dochtertje drinkt haar fles in 10 min! leeg, veels te snel dus, ik hou er een pauze tussen en dan lukt het me net dat ze er 15 min over doet.

ze heeft nu de difrax fles, de avent heeft ze ook gehad, kleinste speen maar gaat ook te snel.
    dikkere voeding heeft ze al.

ik kan nu wel een andere fles gaan kopen maar ben bang dat ik dan straks een hele collectie in de kast heb staan.

er zijn vast wel meer moeders die dit probleem kennen, ik ben benieuwd welke fles jullie mij aanraden.

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Welke speen gebruik je op de difrax fles?

3. ymke

ymke Lid

Feb 25, 2010
    58
    0
    0
    Het is niet de fles maar de speen.
    Wij hebben de dr. Brown fles. Op het begin de prematuurspeen gebruikt en nu fase 1 speen.
    Dr. Brown fles is ook goed tegen darmkrampjes.
    Bij ons zoog onze zoon de difraxspeen helemaal vacuum, dus dat was ook geen succes.
    Het is zoeken. Wij hebben er ook wel even over gedaan om de juiste speen/fles te vinden.

4. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    de speen die er standaard op zit

5. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben dat gedoe ook gehad. Ik heb dan nu ook een klein winkeltje aan flessen. Niets werkte goed (difrax, avent, tommy tippee, nuby, dr brown, medela calma, dentalspeen). Na vanalles geprobeerd te hebben kwamen we terug op de difrax en ineens ging het een stuk beter. Nu kan hij de fles nog soms met krap 15 minuten leeg hebben (incl pauzes), maar meestal gaat het goed en zit hij tussen de 15-25 min!

Dus wat werkt.. ik weet het niet. Het enige wat je nog zou kunnen proberen is de prematuur speen van dr brown (internet) en een dr brown fles.
    Ook krijgt onze zoon nu omneo voeding, is ook iets dikker.

Succes met proberen en zoeken. Het is echt erg vervelend..!

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Hier gebruiken we de dr. Browns'. Mijn zoontje dronk er goed uit en mijn dochter nu ook, ze doet netjes zo'n 15 a 20 minuten over een fles. Ze heeft ook amper last van krampjes, maar dat kan toeval zijn.

7. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

Sep 1, 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Uhm , waarom is 10 minuten te snel?
    Mijn zoontje doet er ook 10-15min over, geeft daarna niet terug en is wel tevreden.. Wat is dan het probleem, heb ik iets gemist?

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik haalde de standaart speen er af bij de dif fles en zetten er een drie standen speen op voor babys van 0 tot 3 maanden kan even niet op de naam komen. Maar dacht dat ze iets met een d begon.

9. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Mijn zoontje doet er ook 10-15 min over, als hij er verder geen last van heeft is dat prima hoor. Je zou ook eens nutriton kunnen proberen, dit verdikt de voeding. In het begin dronk mijn zoontje zijn fles in 5min leeg, toen nutriton gaan gebruiken en het probleem was opgelost. Er staat op de verpakking 2 schepjes maar dan was het hier veel te dik en deed hij er een uur over germ, net iets minder als 1 schepje was hier voldoende dus dat is eventjes uitproberen.

Succes ermee!

10. jansen87

jansen87 Lid

Mar 2, 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    #10 jansen87, Feb 4, 2011
    Last edited: Feb 4, 2011
    Met jou probleem echt dr brown proberen. Hielp bij ons super!

11. misa

misa Niet meer actief

Als baby's zo'n 15-20 minuten over de fles doen, zijn ze vaak beter of langer verzadigd. En hebben ze vaak minder snel last van krampjes. Maar als je kindje nergens last van heeft en tevreden is, dan is er niets aan de hand hoor. :)

Een 1-2-3 speen zou ik niet gebruiken, dat gaat vaak veel te snel (sneller dan de 1 of s speen).

12. muizz

muizz Actief lid

Jan 4, 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier hadden we het zelfde probleem met onze dochter..
    ik heb de aventfles gekocht en de kleinste speen erop.. (op de grote flessen zit standaart de speen vanaf 1 maand geloof ik dat is nummertje 2 maar er is ook nummer 1 te krijgen)
    in het begin was het heel erg wennen met de speen voor mijn dochter, ze was het brede niet gewent.. maar na een paar dagen had ze het helemaal door!! en ze drinkt nu super goed met deze fles..
    met de difrax fles knoeide ze ook altijd een beetje, maar nu helemaal neits meer en ze doet 15 a 20 minuten over haar fles..

laatst de difrax nog geprobeert maar het was geen succes... binnen 5 minuten de fles leeg

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hebt van difrax ook spenen zonder gaatje, dan kan je zelf er een gaatje in prikken.
    Er is ook nog een platte speen van difrax, die zou ook wat trager moeten gaan.

Beiden heb ik bij de Prenatal warenhuizen gezien en zijn natuurlijk online te koop.

Share This Page