wij hebben de mutsy transporter gekocht en tot nu toe bevalt deze prima Hij rijd lekker! Maar nu vraag ik me af wanneer onze zoon in de wandelwageninzet moet kan dit dan alleen met het gezicht van je af?? Of kan dit ook naar je toe? Want als het alleen van je af kan dan koop ik een andere wagen. Hij is namelijk nu 3 maanden en behoorlijk aan de brede kant, waardoor de reiswieg krap word (nu kan het nog, maar weet niet voor hoe lang.) En ik wil hem eerst liever met zijn gezicht naar mij toe hebben, kan ik hem wat in de gaten houden en hij mij
dat is volgens mij een andere vraag, zij vraagt zich af of haar kindje dan ook andersom kan zitten/liggen in de mutsy
Wij hebben de mutsy-4-rider en daar kan je de wandelwagen inzet allebei de kanten op zetten. Weet niet hoe dat zit bij de transporter, neem aan van wel eigenlijk.
Nee hoor dat kan niet, bij heel veel wagens kan het niet. wel jammer want in het begin is het wel handig, later zitten ze liever naar voren dan kunnen ze meer zien.
klopt en zodra je het buggygedeelte erop hebt zitten kun je deze er helaas niet maarzo afhalen (er zitten riempjes onder het zitgedeelte die je niet maarzo ff los maakt)
Wij hebben de joolz, echt een aanrader vinden wij! Zitgedeelte kan naar je toe en van je af, heel gemakkelijk. even optillen en omdraaien. en hij kan helemaal plat (ik vind veel platter dan andere wagens die ik gezien heb), zeer handig als je kindje vrij jong overgaat naar het zitgedeelte
Nee het zit gedeelte kan alleen van je af. De overstap van reiswieg naar wandelwagen is ook best wel groot vind ik. Ze hangen dan snel in het tuigje vind ik persoonlijk. Dan zou ik er al een verkleiner inkopen wat de zit wat kleiner maakt. En 3 maanden is best wel vroeg om over te gaan naar de wandelwagen. Zou echt adviseren om het proberen te rekken tot een maand of 5.
Ik heb ook een Transporter en toen het moment kwam dat ze over "moest" naar de wandelwageninzet kreeg ik ontzettend spijt van mn aankoop Ik had daar dus helemaal niet op gelet. Ik zou nu een Bugaboo o.i.d. hebben gekocht.
ipv de zitverkleiner waar jewe het over heeft heb ik de voetenzak die erbij geleverd in gedaan (alleen de onderkant) en dat heeft ook geholpen met het beter blijven liggen/zitten
We kunnen het ook nog wel even volhouden denk ik Heb nu alleen wel een beetje spijt en denk er ook aan om hem te verkopen en een nieuwe te kopen.
Jammer is dat he! ik heb een mountain buggy, super ding heel degelijk enzo. Maar ook de zit alleen van je af, en ik vind dit zooooo ongezellig!!! (ik klets normaal altijd gezellig met dr enzo)
Hier ook de Transporter.. Toen wij bij de 1e overstapten van reiswieg naar echte wandelwagen had ik het er ook even moeilijk mee dat ze van me af zat (nooit bij stilgestaan tijdens de koop). Moet zeggen dat het alles meeviel hihi. Dochter vond het geweldig om alles te kunnen zien en daarom was ik ook al snel 'om'. Bij de 2e zag ik er stiekem toch weer tegenop, maar ook zij vindt het alleen maar prachtig om haar grote zus in de gaten te kunnen houden en lekker rond te kijken. Dus de kids vonden het heerlijk! (En vooral mama zag er tegenop hihi ) p.s. Als ik weet dat het ergens behoorlijk druk kan zijn (bijv. Sintintocht) en ze mogelijk angstig zou kunnen worden (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar wel wil voorkomen) dan gaat ze in de draagdoek mee. Heerlijk om haar dan weer lekker dicht bij me te hebben
Grappig dat was nou zo'n beetje de enige eis die ik had voor een wandelwagen want ik had ergens gelezen dat elk kind weer anders is en sommige naar voren willen kijken en andere naar achteren. Wij hebben een mutsy 4-rider.