Ik gebruik geen huismiddeltjes, ik gebruik voor Iman bergpads van de HEMA. Die helpen hier heel goed. MAar ik heb eens ergens gelezen dat het met babyolie ook los laat!
Britt had tot voor kort ook last van berg en ik heb er dus eigenlijk niets aan gedaan. 2x in de week gewassen en gemasseerd en gekamt ipv geborsteld en nu is het helemaal weg.
Sem heeft nog steeds een beetje berg en wat ik ook doe het gaat niet helemaal weg. Heb die van switzal en van de hema geprobeerd en ook olie, maar het gaat niet helemaal weg. Over een paar weken krijgt hij een helmpje, dus ik maak me nu niet druk om. Ik vind het namelijk er vies uit zien en met helm ziet niemand het hihi eruuuuuuuug ben ik he?
Yeline heeft ook nog steeds berg op dr hoofdje ik behandel het af en toe met Natusan babyolie. Masseer voor het slapen gaan haar hoofdje met de olie en laat het de hele nacht in trekken en 's ochtends gaat zen dan in badje en dan probeer ik het met een washandje er zoveel mogelijk af te krijgen en later kam ik met een kam even goed door dr haartjes dat ik nog wat eruit kam.
Yassir heeft ook berg, wat ik doe is elke dag met olie op zijn hoofdje smeren. Je kan het beste olie nemen waar geen poespas in zit, gewone neutrale olie(van etos bijv.). Je pakt een zacht kaart en probeert voorzichtig weg te halen. Het gaat dan helemaal weg, het kan dan wel weer terug komen. Wat mij ook een keer is geadviseerd door de HA is zoete olie.
Thijs had hier ook regelmatig last van. Ik deed altijd een beetje babyolie op een watje en dat tegen zijn huidje aanhouden, en dat hielp altijd goed..
Ik heb een aantal keer nu haarlotion van zwitsal gebruikt en doe dat op een watje en dan een paar keer per dag op zijn hoofdje en het is nu weg Hoop dat het nu niet meer terug komt hihihi
Fynn heeft er nu ook erg last van. Ik vind em net een gepaneerde schnitzel en zeg nu ook schnitzeltje tegen em
Ilias heeft ook witte schilfertjes op zijn hoofdje inderdaad, dat is dus berg? Gaat vanzelf over neem ik aan?
Deborah had het vanaf maand 1, van alles geprobeert, totdat iemand hier zei dat je gewoon vasaline op haar hoofdje moet smeren. Binnen een week was het weg. Het enige wat ik nog doe is het badje met balneum olie.