Wie heeft ervaring met een badzitje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door o0Noa0o, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Nou heb ik zelf problemen met mijn linkerarm waardoor ik mijn kindje straks niet goed kan ondersteunen in het badje. Nou had ik zowel in de babywalz catalogus en op internet gezien dat er daarvoor babyzitjes te verkrijgen zijn. Ze zijn te gebruiken tot ong. 8 maanden.
    Je kan ze gewoon in zijn eigen badje vastzetten met 2 zuignappen. Je legt je kindje erin en heb zo je handen vrij om het te wassen en verzorgen.
    Ik zou graag willen weten of iemand er ervaring mee heeft, en of het inderdaad veel makkelijker is dan zelf vasthouden.

Groetjes!

2. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    ja ik heb het badzitje hier ook voor mijn dochter !

Ze vind het geweldig ! En ik ook natuurlijk. Ik vind het zitje wel fijn, maar het blijft gevaarlijk vooral als ze nog heel klein zijn.

Mijn dochter is nu 4 maanden, maar probeert zichzelf iedere keer eruit te wippen ! Gelukkig ben ikniet zo iemand die dr kindje alleen laat. Maar ook daar zijn er genoeg van. Blijf er altijd bij !

3. Mirjanne

Mirjanne Bekend lid

2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik heb hem ook voor Isabelle.. ze vind het helemaal geweldig! Ik gebruik hem al een poosje, na de eerste keer heb ik haar niet meer in het babybadje gehad.. Het scheelt een hoop gesjouw met emmers enzo!

Maar, inderdaad, altijd erbij blijven!

4. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    vanaf wanneer kun je die gebruiken ?
    ik heb er namelijk al 1 maar durf m nog niet te gebruiken :oops:

5. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ik gebruikte hem na een maand al !

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Topding! Milou ging er na 1 week al in..maar ze was ook een flinke meid; 3900 gram en 53 cm.

7. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Je kindje erin alleen laten is natuurlijk geen goed idee nee! maar ik denk dat geen enkele zorgzame moeder dat zou doen :)
    Ben echt benieuwd of het werkt! is echt een uitvinding!

8. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik wou er ook een en idd er staat bij tot 8 maanden maar als je goed leest staat er ook bij of 8 maanden of 8 kilo desmond is pas 5 maanden en al 7,5 kilo dus hier heb ik er weinig aan

9. Nicole28

Nicole28 Actief lid

2 okt 2006
    120
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb het badzitje ook voor Lynn en het is super. je hebt allebei je handen vrij om met de kleine te spelen en om het te wassen. Ik baalde dat ik hem niet eerder had gekocht, is een super uitvinding. Alleen blijven de zuignapjes niet goed vastzitten in het badje, dit omdat het badje aan de buitenkanten een beetje rondlopen. Maar goed als dat alles is, je bent er toch altijd bij. Je kindje nooit alleen laten ondanks dat het in het zitje ligt.

10. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik heb er een.. maar evy wilt er niet in :rolleyes: ze gaat huilen.. terwijl ze normaal gesproken heerlijk een kwartier in bad wil..

11. HOi

LUca ligt er nu ong. 2 maanden in denk ik.Ik was vergeten dat ik hem had
    Eerst iligstoeltje n badje op standaard,maar dat gesjouw iedere keer, toen heb ik badje in de douchebak gezet,scheelt gesjouw.En met dat stoeltje prima te doen
    Maar word erg krap,opgetrokken beentjes.
    Nu gaat hij in de douchebak, hebben een vrij diepe, in het ligstoeljte.
    Nu is dat niet zo diep als badje,maar de vrijheid,spetter spetter....

Oo is dat zo tot 8 kilo... Luca was vorige week 7920 gram,flinke vent,maar hij gaat er gewoon in.
    Ik heb wel eentje wat je kunt stellen tussen de beentjes, dan groeit het mee.
    Ik blijf dit gewoon gebruiken tot dat hij goed kan zitten hoor, of het moet echt iet meer gaan,te wild,eruit gooien,te klein.
    Dan gaat hij in een stoeltje voor bad.

ps bij die van ons zitten ook gewoon zuignapjes.
    gekocht bij babydump.dat verstelbare is echt heel handgi hoor.

groetjes

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb een badzitje en zo'n steuntje waar ze in kunnen liggen als ze nog wat kleiner zijn. Ik heb Joey pas in het badzitje sinds hij een beetje redelijk zelf kan zitten, dus voor 4 maanden had ik hem zeker nog niet gebruikt ;)

13. ik bedoel ook zo een lig stoeltje, voor als ik het verkeerd beschreven heb.

groetjes

Deel Deze Pagina