Firstwheels Track Elite

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lientje, 9 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij Halfords worden alle kinderwagens van het merk Firstwheels uitverkocht. Ik heb er een besteld, had een hele wagen voor 118 euro. Inclusief voetenzak en luiertas. Maar mijn vraag is: ze verkopen een track elite en een city elite, ik heb een track elite besteld. Maar kan deze eigenlijk wel in ligstand? Van de city elite heb ik het kunnen vinden op internet. Maar van de track elite niet. Wie heeft er een en weet hoe het zit?

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    is dit een wandelwagen en een kinderwagen? Zo'n hele set?

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Het is een wandelwagen, maar je kan er ook een bak bij kopen voor 69.95. Zie www.halfords.nl op de voorpagina staat het.

4. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    hoi!

Ik heb de track elite en hij rijdt geweldig,en ja hij kan in de lig stand!

Mooi balen voor mij want ik heb de wagen nog geen jaar geleden gekocht voor de volle pond!

Bah! daar baal ik van zeg.
    Nog een tip, je moet de slaapzak er ook bij nemen die heb ik nu nog aangeschatft.De voetenzak gebruik je pas als ze wat ouder zijn.Had ik me ook in vergist.
    Ik heb de lime groene jij? groetjes!

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een donkerblauwe. Helaas kon ik geen andere kleur meer uitzoeken, die waren al uitverkocht. Had zelf liever een rode, maar om nou voor een kleur honderden euro's meer uit te geven, dat vond ik ook niet nodig. Dus de slaapzak is beter dan de voetenzak voor kleinere baby's?

6. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Ja je moet echt de slaapzak erbij nemen.

De voetenzak gebruik je pas als ie een jaar of ouder is.
    Yesse ligt nu een maand niet meer in de bak, ik de voetenzak eropzetten, maar die zit helemaal onderaan!, daar kwamen zn tenen nog niet bij haahhha
    Nog een tip, kijk ff op marktplaats voor b.v. de slaapzak, ik had de limegroene voor € 20,-

De slaapzak is gevoerd met een fleecestofje, dus dan ligt ie lekker zacht!
    Doen hoor!

groetjes

7. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Ik heb de track elite en ik vind het echt een super wagen, veel plezier mee gehad bij de eerste, maar ik wou er een wieg bij voor de tweede en die was nergens meer te krijgen!
    Ik heb nu de city elite gekocht een rode helemaal compleet voor 200 euro!
    Halfords is niet de enigste winkel die deze wagen verkoopt, als je kijkt op www.firstwheels.nl kun je zien welke winkels hem ook verkopen.

groetjes

8. sim

sim Niet meer actief

dat is een mooie wagen zeg! en geen geld, ik heb er al één anders had ik zeker intressen gehad!

wat voor blauw heb je die aqua kleur?

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nee het is toch een rode geworden. Maar wel een mooie wagen hoor. En het is ook een city elite, die reed toch lekkerder vond ik.

10. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi,

Toen ik dit topic zag 9 mrt ben ik meteen gaan kijken bij halfords, maar alles was op. zelfs in alle andere filialen. Maar nu zag ik deze bij de HEMA: http://www.hema.nl/SITE/HEMA-NL/BABY/Pr ... x?SelQty=0, dus mss dat iemand nog zo'n soort kar wil. Alleen heeft die van de HEMA een kinderwagenbak die je om moet bouwen tot wandelwagenzitje. Leuk verzonnen wel.

Deel Deze Pagina