2 voedingsvraagjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by Jucade, Jun 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb 2 vragen; de eerste vraag is.. kan je veel experimenteren met flessenspenen of raakt de kleine dan van de rel? Ik heb al wat geprobeerd, maar durf t nu niet meer aan omdat ik bang ben dat Justin anders niks meer drinkt! Met de difrax fles zuigt ie nog steeds lucht langs zn lipjes naar binnen. Ik gebruik sinds 2 weken de M maat want met de S was ie ruim n uur woest aan t zuigen en lummelen. De volgende vraag is; In onze families zitten behoorlijk veel allergieën.. Nu gebruik ik al 3 weken 1x in de 2 dagen flesvoeding van t kruidvat standaard nr 1. Doe ik hier dan verstandig aan>? Justin reageert hier goed op, niks geen last.. Of moet ik over op hypoallergeen ofzo? En zo ja, waarom dan als ie goed op dit merk reageert? Ik begrijp dat nl niet zo goed..

Alvast bedankt!

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op zich kun je best verschillende spenen uit proberen, maar het is wel verstandig dat hij even de tijd krijgt om aan een speen te wennen.
    Het advies is bij veel voorkomende allergieen in de familie om dan toch preventief de hypo-allergene voeding te gebruiken. Zo verminder je toch de kans bij je zoontje. Dat hij nu niet reageert op de voeding is geweldig, maar je weet dit niet voor de lange termijn. Hypo-allergeen kan ook niets uitsluiten, maar je vermindert dus wel de kans op.

Ilja

Share This Page