Onze zoon loopt zo'n twee maanden goed los. Hij loopt altijd gewoon op zijn sokjes, maar wij hebben tegels en helaas geen vloerverwarming dus wil pantoffels voor hem. Wat is nu verstandig, lekker zachte soepele pantoffels of beter met een stevigere zool? Dat lijkt mij niet fijn met spelen, maar dacht misschien is het beter voor zijn voetjes? En hoe koop ik van pantoffels nu de juiste maat?
Ja, idd, van die slofsokken. Die hebben ze sowieso bij de Hema. Ik ga ze ook voor mijn zoontje kopen.
Action heeft ook van die slofsokken. Zien er leuk uit, zijn niet duur en gaan volgens een vriendin lang mee.
Ik heb slofsokjes gekocht voor mijn zoon bij de babyplaza. Zit een rubberen zooltje onder en hij heeft ze aangekregen toen hij ging staan. En nu hij al prima loopt heeft hij ze binnen nog steeds veel aan. Ook in de vakantie aangetrokken in het vliegtuig.
Scapino had ze vorige winter ook. Zakken wel af en toe af, maar ik vouw het bovenste randje naar beneden, dan bleven ze prima zitten. Soksloffen zijn dikke sokken met een soort leren zooltje eronder. Een soort combi van sokken en (spaanse) sloffen. Ik vind ze ook ideaal voor als het wat kouder is. Op sokjes door de kamer/keuken etc is ook zo koud voor de voetjes!
Slofsokken zijn dan heel fijn. Mijn dochter trekt ze echter steeds uit, dus ik ga weer voor de leren slofjes met teddy binnenkant, ook van de Hema. Door dat het geruwd leer is is het meteen anti-slip. Ze zijn wel wat duur, maar ik heb er hele goede ervaringen mee en bij ons zijn ze ook twee kinderen mee gegaan. Kwaliteit is dus ook goed.
Slofsokken zaten bij onze kinderen niet lekker. Hier dus van die antislipsokken. Ool bij hema (dikke sokken met rubberen figuurtjes eronder). Je hebt ze ook veel duurder va Falke.
Net even zitten kijken maar welke bedoelen jullie nou van falke? Hij heeft nu schoenmaat 21, moet ik dan van die sokken ook 21 nemen? Aapies lijken mij ook fijn alleen moet ik dan zijn voet in cm's op zien te meten